הקנאות בימינו היא אופנה, הם רק שוכחים שלפני תקופה ולפני שנים הם אלו שפעלו ועשו ההיפך ממה שהם מטיפים עתה, ולפלא על מי שמכנה עצמו אדמו"ר שלא למד מתי עדיף ה'וידום אהרן' לשתוק היה הרבה יותר חכם
הרבי מצאנז קלויזנבורג בנתניה נשא דברים בטיש לכבוד היארצייט של ה'דברי חיים' והוא דיבר קנאות נגד כל מה שזז לעג לקיומה של המדינה טען כי זו לא מדינה עצמאית היא תלויה במדינה אחרת, לעג לדגל אמר במילים אחרות כי מדובר בסמרטוט על קרש, וכמובן לא שכח את הדתיים לאומיים שעימם בא חשבון אם כי מאוד נזהר שלא לפגוע בהם אלא רק חלק עליהם
אבל מה ששכח האדמו"ר, כי אביו כשבנה את הקריה שלו בנתניה והקים מוסדות והיה צריך לרשום אותם במסגרת חינוכית בשביל לקבל כסף מן הממשלה הוא העדיף את ה'ממלכתי דתי' ולא רצה בשום אופן את 'החינוך העצמאי'. ומדוע? מפני שב'חינוך העצמאי' קיבלו חצי ממה שקיבלו ב'ממלכתי דתי' משרד החינוך שילם תשלום מלא
אין ספק שצדק אז הרבי מקלויזנבורג, כשאמר כי בסופו של דבר גם 'החינוך העצמאי' יקח מאה אחוז, אז מדוע לחכות שנים ולסבול ניקח מיד, במיוחד כשראשי 'הממלכתי דתי' נתנו לו חופש פעולה לא התערבו במוסדותיו. היו אלו חב"ד וקלויזנבורג היחידים מן החרדים שהעדיפו אותם
בשעתו היה רוגז רב על הרבי מקלויזנבורג שעשה כך, אבל היום הדור הצעיר לא יודע את זה ולא שואל שאלות, שומע קנאות וחושב כי יש לו עסק עם קנאים. קלויזנבורג בשעתו נאבקה בכל כוחה נגד הקנאות
למי שאינו יודע, הרבי מסאטמאר ר' יואל ירד לחייו של הרבי מקלויזנבורג על רקע זה, הגישות של השניים היו הפוכות, וכשהוא הלך לעולמו הרבי מסאטמאר ר' משה היה בישראל ובשעת ההלויה רקד ועשה הילולא שלימה של שמחה ומשתה בבני ברק ולמרות שהם בני דודים הוא לא בא להלווייתו
הרבי מצאנז קלויזנבורג בנתניה נשא דברים בטיש לכבוד היארצייט של ה'דברי חיים' והוא דיבר קנאות נגד כל מה שזז לעג לקיומה של המדינה טען כי זו לא מדינה עצמאית היא תלויה במדינה אחרת, לעג לדגל אמר במילים אחרות כי מדובר בסמרטוט על קרש, וכמובן לא שכח את הדתיים לאומיים שעימם בא חשבון אם כי מאוד נזהר שלא לפגוע בהם אלא רק חלק עליהם
אבל מה ששכח האדמו"ר, כי אביו כשבנה את הקריה שלו בנתניה והקים מוסדות והיה צריך לרשום אותם במסגרת חינוכית בשביל לקבל כסף מן הממשלה הוא העדיף את ה'ממלכתי דתי' ולא רצה בשום אופן את 'החינוך העצמאי'. ומדוע? מפני שב'חינוך העצמאי' קיבלו חצי ממה שקיבלו ב'ממלכתי דתי' משרד החינוך שילם תשלום מלא
אין ספק שצדק אז הרבי מקלויזנבורג, כשאמר כי בסופו של דבר גם 'החינוך העצמאי' יקח מאה אחוז, אז מדוע לחכות שנים ולסבול ניקח מיד, במיוחד כשראשי 'הממלכתי דתי' נתנו לו חופש פעולה לא התערבו במוסדותיו. היו אלו חב"ד וקלויזנבורג היחידים מן החרדים שהעדיפו אותם
בשעתו היה רוגז רב על הרבי מקלויזנבורג שעשה כך, אבל היום הדור הצעיר לא יודע את זה ולא שואל שאלות, שומע קנאות וחושב כי יש לו עסק עם קנאים. קלויזנבורג בשעתו נאבקה בכל כוחה נגד הקנאות
למי שאינו יודע, הרבי מסאטמאר ר' יואל ירד לחייו של הרבי מקלויזנבורג על רקע זה, הגישות של השניים היו הפוכות, וכשהוא הלך לעולמו הרבי מסאטמאר ר' משה היה בישראל ובשעת ההלויה רקד ועשה הילולא שלימה של שמחה ומשתה בבני ברק ולמרות שהם בני דודים הוא לא בא להלווייתו
קצת לא נעים שמה שפירסמת לפני שבועיים שהוא דיבר בעד בנט אף אחד לא שמע על זה, ומה שהוא דיבר עכשיו נגד כולם שומעו! אז מה זה היה לפני שבועיים? עוד המצאה שלך? אגב אז אמרת כל הכבוד שהוא דיבר בעד החברים שלך מהמזרחי אז נגיד לו שחיים לא אוהב שהוא מדבר נגד, אבל עד שנגיד לו חבל סתם להמציא כשבועיים אחרי זה שומעים שהוא דיבר ההיפך ממה שאתה אמרת שהוא אמר ( עד עכשיו אני מחפש חסיד צאנז שיגיד לי איפה הוא אמר את זה מה שפירסמת לפני שבועיים)
השבמחקיהודה משי זהב ויוסי לאנדא זק״א הם השיינע יודן בצאנז קלויזנבורג
השבמחקטול קורה מבין עיניך....
שכחת שהם היו פעם גיסים
השבמחקמי היה גיסו של מי??
מחקתודה מראש על העדכון
מי היה גיסו של מי
מחקמי רדף את מי?
השבמחקעוד פעם לא עשית שום עבודת בית על הפאליטיק. שאל אביך ויגדך, עוד נמצאים אנשים שזוכרים.
משוגע, למה שילך ללויה של מי שקרא לו עשיו האדומי (ועל לא עוול בכפו, רק מפני שנולד איפה שנולד), ועוד יבטל בשביל זה קבלת פנים שהכינו כבר שבועות לפני זה?
מזכיר לי הסיפור הדוע, כשהחליט האדמו"ר מקלויזענבורג זצוק"ל לקחת את הכסף מהממלכתי הדתי, אז נכנסו אליו כמה מראשי הקהילה ושאלו אותו למה לא ללכת דרך חינוך עצמאי, הרבי זצ"ל ברוב חכמתו ענה להם: איך דארף עפעס איטשע מאיר זאל מיר מעשר'ן די געלט, איך קען מיר אליין מעשר'ן, (אני לא צריך שהרי"ם לוין שהיה הבעל בית של אגודה יעשר (_דהיינו לנגוס בכסף חתיכה מכובדת) לי את הכסף שיעבור כמובן על ידו אלי, אני יכול לעשות את העבודה לבד דרך הממלכתי דתי......)
השבמחקכנראה העדיף את המצוה בו יותר מבשלוחו לקיים את מצות גניבה וגזילה וחילול ה׳ בכבודו ובעצמו ובהידור מצוה מבחינתו....
מחקעל האדמו״ר מקלוזנבורג זצ״ל הייתי מעדיף לשתוק, הוא גם שוכן עפר, אבל האדמו״ר מצאנז בקלויזנבורג מנתניה בוודאי שראוי לאותו איצטלא!
מחקתשׁובה מועיל לישראל.
השבמחקהאדמור לא דיבר על לקחת כסף, הוא דיבר על המצב של הדור הזה, ולא שהיה אסור מלכתחילה לקחת כסף, פעם היה דור שהיה ראוי שיקחו מהם כסף והזכות הזאת החזיקה את מדינתנו...
השבמחק"פעם היה דור שהיה ראוי שיקחו מהם כסף והזכות הזאת החזיקה את מדינתנו... "
השבמחקהזכות הזאת החזיקה את מדינתנו? או נהפוך הוא הוחזק הקלוזשער?
דו ביסט משוגע. הקלוזשער ירד לעפר רק משום עסקי כסף!.