רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 21 בדצמבר 2011

הטעות החרדית, נזכרים לאחר מעשה

יוזמה מענינית של נשים חרדיות, אבל אני מקוה שתסלחו לי אם אעיר הערה

הרמב"ם היה רופא וחכם, וכאשר נשאל על ידי מושל מצרים איך אני יודע שאתה רופא טוב, מעולם לא הייתי חולה ולא התנסיתי לדעת שאתה באמת רופא טוב. אמר לו הרמב"ם, שרופא טוב מבטיח שלא תחלה. הוא דואג שתאכל נכון, תתעמל, ותהיה בריא. כאשר חולים כבר מאוחר מדי

כאן הטעות שלכן. מילים כאלו צריך לשמוע בכל השנה לפני שאנו נקלעים למצב כפי שנקלענו. אם הייתן יוצרות את הרושם הזה במשך שנים על ידי הסברה מתאימה, הכל היה אחרת. עתה מאוחר מדי, זה נראה מאולץ, אתן עושות שרות לציבור החרדי לאחר שנקלענו לסערה שכזו, ולא מתכוונות ברצינות. גם אם יהיו מי שיאמינו לכל מילה שלכן, יקבלו רק את החצי ואולי אף פחות ממה שזה היה עושה להם אם היו שומעים את הדברים כשרגוע וללא סערה

הטעות החרדית בהסברה, והאשמה היא כללית לא רק שלכן, הגיע הזמן למחשבה בתחום ההסברה, במקום שנדאג רק איך לעשות כמה שקלים יותר, להסביר את עצמנו נכון והכל היה אחרת. הבעיה היא בציבור שלנו, שההסברה החרדית בסוף סדר העדיפויות. אנו נזכרים כשכבר מאוחר מדי

אולי הסיפור הזה יפקח את עיני מי ברחוב החרדי ויקדיש זמן להסברה הנכונה, להציג את האשה החרדית באור הנכון, וממילא יהיה הרבה יותר קל להדוף את מי שמבקשים לכלותינו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.