רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 12 בדצמבר 2011

שואה מאיימת על עשרות ראשי כוללים

סוף גנב לתליה, ובמקרה הנוכחי יתכן וגם מי שלא גנבו יסבלו, מפני שאם יקבלו את ההצעה לפיו לא עוד כוללים קטנים, עשרות ואולי מאות כוללים יסגרו. מספרם של הכוללים שלהם מספר קטן של אברכים גדול, מדובר במי שהקימו כוללים כאלו להאדרת שמם, להוסיף לעצמם את התואר 'ראש כולל', ובמי שהקימו כוללים כאלו לפרנסה. הם מחזיקים כולל קטן, ועוסקים בשנור בעולם, כאילו שיש להם כולל גדול וכי רובץ על שכמם עול של מאות אלפי דולרים, כאשר למעשה הם צריכים את הכסף בשביל לחתן את הילדים

מכיר אני ראש כולל שחיתן את כל ילדיו מכולל כזה. הוא היה חברותא שלי בישיבה, הוא מתרוצץ בכל העולם ולפחות חצי שנה הוא ברחבי העולם, שאלתי אותו הרבה פעמים לשם מה לך את העול הנורא הזה, והוא אמר לי את האמת הפשוטה. בלי הכולל לא היה לי את הסיכוי הכי קטן מהיכן לחתן את הילדים, וככה הצלחתי לגייס את כל הכסף

עבורו ועבור רבים שכמותו, אם יחליטו על תקן של מספר חברים בכולל שלא יפול מחמישים או מאה לפחות, יווצר גם מצב שלא ימצא מקום בכוללים. מי מחפש לקחת על עצמו עול גדול יותר, ואולי זו גם תביא את הישועה, שלא עוד זיופים וגניבות, ייאלצו להתמודד עם מספרים אמיתיים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.