מה שמעניין במאבק הזה, מי שמנהלים את המאבק הם צעירים וקנאים, עד כה לא שמענו את תושבי השכונה מה דעתם, האם הם מוותרים על התחבורה. מצד אחד טענה חזקה למפגינים, מדובר ברחוב צר מאוד ואוטובוסים מכבידים על התנועה במקום. מאידך להשאיר שכונה שלמה בלי תחבורה ציבורית, במיוחד לזקנים וחולים, גם אין זה צודק
הרושם שנוצר, שאת המאבק הזה מנהלים מי שיש להם ענין בשליטה על המקום, ולא סתם שליטה אלא יכולת מלחמה עם המשטרה ואחרים. אחד מראשי הקנאים טוען כי הגיע הזמן להפוך את מאה שערים למדרחוב. הדברים נשמעים הגיוניים, מפני שמדובר ברחוב צר ולא מתאים לתנועת אוטובוסים. אבל מאידך איך הוא פותר את בעיית הקנאים המשתוללים המבקשים למנוע מן המשטרה וגורמים אחרים את היכולת להכנס לשכונה בכלי רכב
עד כה לא שמענו מילה אחת מן הנציגות החרדית בעיר, מה דעתם. לא שמענו את הקהילות הגדולות במקום, דוגמת ה'תולדותים' ואחרים, מה הם רוצים. את מי ששומעים זה את אותם בריונים שהפעם שיחקו אותה עם עגלות של ילדים, כאילו שהם מבקשים להגן על חיי הילדים
אם היו באמת רוצים להגן על חיי ילדיהם, הם היו משנים את דרכם. לא עוד ברבריות, אלא חיים על פי תורה וללא אלימות. הללו שכחו מה ההבדל בין אז להיום. בעבר הפגינו אבל האלימות היתה יחסית קטנה. גם אם נכון שהיו מי שזרקו אבנים בשבת, אבל גם זה לא היה צודק וטוב, ואף נשמעה קול מחאה מראשי המפגינים על ההתנהגות הזו. היום מכים בכל עבר, יהודים חרדים נלחמים ביהודים חרדים, זה החינוך שהם נותנים לילדיהם, ולכן אסור להתחשב בהם
בקשר לסגירת הרחוב, תושבי השכונה הם אלו אשר צריכים להחליט, ואלו משום מה לא אומרים דבר, וגם אם אומרים אבל לא שומעים אותם
הרושם שנוצר, שאת המאבק הזה מנהלים מי שיש להם ענין בשליטה על המקום, ולא סתם שליטה אלא יכולת מלחמה עם המשטרה ואחרים. אחד מראשי הקנאים טוען כי הגיע הזמן להפוך את מאה שערים למדרחוב. הדברים נשמעים הגיוניים, מפני שמדובר ברחוב צר ולא מתאים לתנועת אוטובוסים. אבל מאידך איך הוא פותר את בעיית הקנאים המשתוללים המבקשים למנוע מן המשטרה וגורמים אחרים את היכולת להכנס לשכונה בכלי רכב
עד כה לא שמענו מילה אחת מן הנציגות החרדית בעיר, מה דעתם. לא שמענו את הקהילות הגדולות במקום, דוגמת ה'תולדותים' ואחרים, מה הם רוצים. את מי ששומעים זה את אותם בריונים שהפעם שיחקו אותה עם עגלות של ילדים, כאילו שהם מבקשים להגן על חיי הילדים
אם היו באמת רוצים להגן על חיי ילדיהם, הם היו משנים את דרכם. לא עוד ברבריות, אלא חיים על פי תורה וללא אלימות. הללו שכחו מה ההבדל בין אז להיום. בעבר הפגינו אבל האלימות היתה יחסית קטנה. גם אם נכון שהיו מי שזרקו אבנים בשבת, אבל גם זה לא היה צודק וטוב, ואף נשמעה קול מחאה מראשי המפגינים על ההתנהגות הזו. היום מכים בכל עבר, יהודים חרדים נלחמים ביהודים חרדים, זה החינוך שהם נותנים לילדיהם, ולכן אסור להתחשב בהם
בקשר לסגירת הרחוב, תושבי השכונה הם אלו אשר צריכים להחליט, ואלו משום מה לא אומרים דבר, וגם אם אומרים אבל לא שומעים אותם