כשם שמצוה לומר דבר הנשמע, כך מצוה שלא לומר דבר שאינו נשמע. כאשר עסוקים אנו רק עם יהודים חרדים שחונכו על ברכי ודרכי הצניעות, גם אסור לכפות, אבל מותר להסביר כי המצב הזה עדיף. אבל כשמדובר בכלל ובמיוחד כשיודעים כי אנו חיים בזמן שמחפשים לנו 'עבירות' כאלו, עדיף שלא לעסוק בנושא, וכל מי שחונך בחינוך חרדי יודע איך וכיצד להתנהג
ובאשר למי שאינם דתיים, אם לא יעסקו בנושא הם לא יעשו דוקא. וכאשר הנושא הזה עולה לכותרות הם מצידם יארגנו פרובוקציות ויתייצבו דוקא בצד ההפוך
לכן, בנושאים האלו צריך לעבוד חכם. ולא רק מבחינת היחס עם החילונים, גם מתוך שיקולי חינוך, צריך לדעת איך לארגן דבר שכזה. אסור בשום אופן לכפות, צריך להציע ולאפשר לכל אחד לעשות כרצונו, ואז ממילא לגבר ואשה חרדים אין עוד ברירה אלא לעשות את הנכון
ובאשר למי שאינם דתיים, אם לא יעסקו בנושא הם לא יעשו דוקא. וכאשר הנושא הזה עולה לכותרות הם מצידם יארגנו פרובוקציות ויתייצבו דוקא בצד ההפוך
לכן, בנושאים האלו צריך לעבוד חכם. ולא רק מבחינת היחס עם החילונים, גם מתוך שיקולי חינוך, צריך לדעת איך לארגן דבר שכזה. אסור בשום אופן לכפות, צריך להציע ולאפשר לכל אחד לעשות כרצונו, ואז ממילא לגבר ואשה חרדים אין עוד ברירה אלא לעשות את הנכון