ראשית, מזל טוב לכל בית ויזניץ
ועתה, למחרת החתונה הגדולה נשאלת שאלה החוזרת על עצמה לאחר כל חתונה כזו. זה כמה שנים שמטיפים לחתונות צנועות. תיקנו כל כך הרבה תקנות, ביניהם הרב הצדיק רבי ישראל הגר מויזניץ תמך בצמצום ההוצאות, והנה, כאשר הוא מחתן ואמור להוות דוגמא לאלפים ולהוכיח שפיו ולבו שווים, הוא עושה את זה בגדול ומתעלם מן התקנות
נכון, זו שמחת בית ויזניץ, אבל אסור לו לשכוח שכל אחד בזמן שמחתו רוצה ומעוניין בשמחה גדולה ואומר לעצמו, אם לרבי זה מותר מדוע שלי זה יהיה אסור
בנוסף, אסור לו לשכוח שבעיית החתונות הגדולות בבתי האדמורי"ם והרבנים, נוצרת מתחרות. כשזה עושה גדול לאחרים כבר אין ברירה, אז אולי הגיע הזמן שמי יוכיח כי הוא מתחיל ועושה כפי שצריך לעשות, וממילא לא תהיה עוד תחרות. אולי זו תיצור מצב של תחרות הפוכה
הגיע הזמן למצוא פתרון למצב הזה, שחיים בסתירה. מצד אחד מתקנים תקנות ומאידך מהווים דוגמא שלילית למצב הזה
חתונה שכזו עולה הון תועפות. אפשר בכסף הזה לחתן עשרות חתנים וכלות
ועתה, למחרת החתונה הגדולה נשאלת שאלה החוזרת על עצמה לאחר כל חתונה כזו. זה כמה שנים שמטיפים לחתונות צנועות. תיקנו כל כך הרבה תקנות, ביניהם הרב הצדיק רבי ישראל הגר מויזניץ תמך בצמצום ההוצאות, והנה, כאשר הוא מחתן ואמור להוות דוגמא לאלפים ולהוכיח שפיו ולבו שווים, הוא עושה את זה בגדול ומתעלם מן התקנות
נכון, זו שמחת בית ויזניץ, אבל אסור לו לשכוח שכל אחד בזמן שמחתו רוצה ומעוניין בשמחה גדולה ואומר לעצמו, אם לרבי זה מותר מדוע שלי זה יהיה אסור
בנוסף, אסור לו לשכוח שבעיית החתונות הגדולות בבתי האדמורי"ם והרבנים, נוצרת מתחרות. כשזה עושה גדול לאחרים כבר אין ברירה, אז אולי הגיע הזמן שמי יוכיח כי הוא מתחיל ועושה כפי שצריך לעשות, וממילא לא תהיה עוד תחרות. אולי זו תיצור מצב של תחרות הפוכה
הגיע הזמן למצוא פתרון למצב הזה, שחיים בסתירה. מצד אחד מתקנים תקנות ומאידך מהווים דוגמא שלילית למצב הזה
חתונה שכזו עולה הון תועפות. אפשר בכסף הזה לחתן עשרות חתנים וכלות