רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 19 בדצמבר 2011

סוטה חילונית הפילה בפח את החרדים

אני מכנה אותה 'סוטה' לאחר שראיתי חלקים מן הפייסבוק - בטרם ניקתה - וזה פשוט מזעזע, לא הייתי מאמין שאדם פרטי יציג סטיות מן הסוג הזה ולא יתבייש. אין לי עוד כל ספק שמה שעשתה היה בשביל דבר אחד ויחיד, פרסומת, היא זקוקה לתשומת לב, וכאן היא קיבלה את זה ובגדול. לא אופתע אם ביום מן הימים היא תכריז שהיא מתמודדת לכנסת ותיאבק נגד 'הדרת נשים' ועוד כל מיני מילים 'יפות' כאלו

בשורות אלו אני מבקש לעשות חשבון נפש חרדי. האם חכמים אנחנו מי שרואים את הנולד או שאנו חבורת טפשים הנופלים בפח של מי שטומנים לנו ומצליחים בקלות. סדר העולם הוא, שלומדים מטעויות, וכבר היה לעולמים כמה וכמה מקרים כאלו וזה הספיק בשביל ללמוד ולהבין כי מדובר בפרובוקציה וצריך להתעלם לא ליפול לידיהם

אם אותם חרדים באשדוד היו חכמים, ראו שמי התיישבה דוקא מאחורי הנהג, משאירים את הכסא לידיה ריק מתיישבים במקומות האחרים ומתעלמים ממנה לא משחקים לידיה.

בואו נשוב קצת לאחור ננסה לתאר מה היה קורה אם היו מתעלמים ממנה? היא היתה נופלת בפח, ובפעם אחרת לא היתה שבה על מעשיה. וגם אם כן שוב הייתי מתעלם ממנה ולא אומר לה מילה אחת. בסופו של דבר, כמה היא כבר נוסעת פעם ביובל? אז בשביל זה לעשות מהומה, זה כדאי?

בואו וראו כמה הפסדנו בגלל הטפשות הזו של התנפלות על אותה סוטה. לא רק שמעתה יפחדו להפריד היכן שטוב שיפרידו, גם היכן שכבר הפרידו ייאלצו לבטל. תעברו על הרשימה שכבר התפרסמה היכן שהיו שעות נפרדות בג'ים שעה או שעתיים לגברים בלבד ועתה ביטלו. תראו מה קרה לסטודנטים בכמה מכללות ואוניברסיטאות היכן שהיו להם שעות בנפרד עתה הודיעו כי זה מבוטל, ומי אשם במצב הזה, האם אותה סוטה או הטפשות של אותם אברכים באשדוד?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.