רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 27 באוגוסט 2012

מכתב למערכת: רוח חדשה בגור ר' נחמיה מחדיר לגור רוח של טהרה ונקיון הדעת מחזיר אותה לשפיות מנקה אותה מהבריונות והשחיתות

כן. האמת חייבת להיאמר. זה לא נעים לבחור במילים כה גסות, בוטות ומעוררות קונוטציות קשות. אבל אין ברירה. גור התנהלה בעשור וחצי האחרונים על ידי אנשי עולם תחתון!!! אם נדייק, לא גור, אלא לשכת האדמו"רות.

לפני חמש עשרה שנה, כשהמון העם קיבל בהפתעה (אם כי לא גמורה, שכן, החבורה ניסתה לחדור לחיים הציבוריים בשילהי ימי הלב שמחה) את הברנז'ה שליפטה את כס האדמו"רות. ברנז'ה שלא התאימה לנוף כלל, לא היה לה שום שייכות למה שמחנכים את הגדיים על עניין 'רבי' בין כתלי מוסדות התורה והחינוך של החסידות. אבל מי שהתבטא נגדם מייד קוטלג (שמאלני/אפיקורוס/קאלטער/עמלק). מי שקוטלג מיד איבד את מעמדו החברתי. ומי שאיבד את מעמדו החברתי דמו הותר.

זה היה לפני חמש עשרה שנה....

עכשיו, שארית הפליטה, של אותה ברנז'ה אומרת על המודחים את מה שכולנו אמרנו אז בסוד, הם אומרים בפה מלא. השארית מנסה להצטדק: זה הם, המודחים, זה לא אנחנו.

אז הנה הגיע הזמן לסקירה קצרה סביב השמות שהיו פעם במרכז העשיה הציבורית של חסידות גור, ורק להתחלחל:

1) צבי ביאלוסטוצקי - אחד מאנשי אמונו של הרבי. האיש שהשיג לרבי כל מה שהוא רצה. האיש שניהל חלקים לא מבוטלים מעסקיו הפרטיים של הרבי. האיש ש"השיג" את ישיבת 'נזר ישראל'. האיש ש"טיפל" בשטיבל 'בעל שם-טוב'. האיש שטיפל בשטיבל בפתח-תקווה. האיש שנשלח לאינספור משימות מיוחדות, כדי להשתמש במוחו החריף לקידום דברים (בין היתר הבאשת שמו של הרב שפרן...)
היום, כשהוא כבר מרוחק אלף אמה ממוקד קבלת ההחלטות, כשהוא כבר שם נרדף ברחובות בני ברק לאיש דמים ומרמה (הבניין ברחוב אז"ר. תביעת בית הדין של הר"נ קרליץ לערכאות. גזילת גיסתו האלמנה. ועוד ועוד.) החברים עמלים למחוק את זכרו, להשכיח לנו שהוא פעם היה קרוב הכי קרוב שאפשר.
אבל מי מוכן לשכוח?...

2) דוד קוז'ליק - אחד מאנשי הברנז'ה הבולטים. האיש שנראה בירושלים בסביבתו של הרבי כל אימת שרק היה ניתן, הוא אף ניהל את ישיבת 'מאור ישראל' בימים בהם יענקל כהן היה חבר כנסת. קשה להעריך במדויק את השפעתו. אבל קשה מאוד להניח שמעמדו היה זניח.
היום, כשהוא נמלט מישראל כבעל חוב שפל, שלא בחל בשום אמצעי להוליך שולל את נושיו (כולל, פגיעה קשה בישיבה שניהל), וכאדם, שלו היה מתמהמה עוד מעט היה מוצא עצמו אזוק, מנסים החברים למחות את זכרו, להשכיח שהוא אי פעם היה חלק מהברנז'ה.
אבל מי מוכן לשכוח?...

3) נחום רוטשטיין - ה'אישיות התורנית' בברנז'ה האיש שהקים את ישיבת 'קרית-הרצוג - טלז-סטון' האיש שהחזיק את מכון הירושלמי בערד, האיש שהיה מעורב עד מעל לראשו בכל עניין הקשור להשלטת ההנהגה החדשה בגור, לעיתים באמצעים חשאיים ולעיתים באמצעות כתיבת ספרים אידיאולוגיים על ה'שיטה'. האיש שהוא ומשפחתו היו אחראים לא פחות ולא יותר על השמיס'ן.
היום, כשקרית הרצוג נסגרה בקול ענות חלושה, כשמשפחתו נאחזת באחרוני צפורניה על מנת לפרנס את עצמה משיירי המשאבים הציבוריים שעוד נותרו בשליטתה, כשכמעט שאין בנאדם בגור שאינו מזהה את משפחת רוטשטיין עם שקר, רמיה, גזל, נהנתנות ולמרבה המזל... לוזריות, עכשיו החברים מנסים להשכיח את זכרו, להעלות באוב את סיפורי ה'לקחתי חתן, לא מחותן' ועוד שלל קלישאות.
אבל מי מוכן לשכוח?...

4) פתחיה ליצמן - האיש שהיה הכל בגור. הכל, אבל ה-כ-ל. עד כדי שהוא דאג שבעיתון 'ישראל היום' בכתבה של יהודה שלזינגר לפני כמה שנים יהיה כתוב ש'גדלותו של יענקל ליצמן הוא העובדה שהוא אח של פתחיה...' הוא האיש שהפעיל את השביחה (סליחה על הקונוטציה...) של שטרוך, טאוב, שטול, גוטסמן ולתקופות אקרמן. הוא האיש שהיה "אחראי" על ביסוס השלטון(...), כמעט לא היה דבר ציבורי שטביעות האצבע שלו לא היו מורגשים. לבד מה שהוא ניהל באופן רשמי את בית המדרש הגדול בירושלים ואת הסמינר של גור בירושלים. (שלמרבה האבסורד, גם היום, לאחר הרחקתו, הוא עדיין מנהלו. כי.... מ-פ-ח-ד-י-ם ממנו. מה יש למי שנותר לפחד???).
היום, כשהוא זרוק אחר כבוד מחוץ למערכת. בשל שימוש מאפיונרי גם כלפי הממונים אליו, ולאחר שהוא נתפש חושף את דעותיו והערכתו כלפי רבו עם ידידו יענקל מנדלסון (באו לא נשכח, זה האיש שמימן את המערכה נגד מאיר פורוש בירושלים...) והוא איננו בנוף הציבורי. עכשיו, שוב החברים מנסים לכתוב בכוח את ההיסטוריה, להתנער מהיותו מרכיב חשוב במערכת עד לפני זמן לא רב. ולהשכיח את דמותו ופעליו.
אבל מי מוכן לשכוח?...

5) מאיר גלוזמן - אחרי שהאיש היה במשך עשורים רבים הדיבוק האולטימטיבי של הרבי. האיש ששימש צל לרבי ולהנהגתו. אין דבר שהוא אינו מעורב. אמרנו מעורב? גלוזמן וכל תזוזה במערכת התאחדו והיו לנשמה אחת. גלוזמן זנח את אשתו וילדיו. זנח את משפחתו ואת חייו, הוא הקדיש את חייו הבוגרים לעיסוק אחד ויחיד: שלטון, שלטון ושלטון. שלטון במחיר דם. שלטון במחיר דמעות. שלטון במחיר רמיסת ערכים. שלטון ועוד שלטון ועוד שלטון.
היום, כשאיתנותו התרופפה עם בריאותו, והוא אינו יכול עוד להפעיל את מרפקיו האגרופיים. ואינו יכול עוד להגן על חתנו: שלמה מדלוב ועל בן טיפוחיו: אבר'ם בנימין זילברברג. לא עובר זמן רב וכבר מתחילים מתברר מעליליו שלו ושל חבר מרעיו. לוחמת טרור נגד הרב גרוס (תגידו? מה? השתגענו? לא יכול להיות אישיות תורנית שאינה נתונה לרדיפות? יעקב שלמה מוזסון! שאול אלתר! מנדל שפרן! אבר'ם אטלס! גם הרב גרוס??? אז מי לא?!?!?) המצטרפת להשלטת טרור מתמשך בכל תחום מהתחומים בהם זילברברג וחבריו (יעקב דוד רוזנבוים ורדז'מינסקי) היו אחראים. והנה עכשיו הם מוצאים את דרכם החוצה. ועכשיו מתחילים החברים לנסות להשכיח מאיתנו את נוכחותו שלו ושל חבר מרעיו.
אבל מי מוכן לשכוח?...

בימים האחרונים, רוח חדשה נושבת מבית מאיר. רוח של טהרה ונקיון הדעת. במקום חבורת המשוחתים שאפיינה יותר מן כל את ההנהגה של העשור וחצי האחרונים, מתחילים לראות את בנו של הרבי, נחמיה. ולפתע מתחיל לינשוב משב רוח חדש ומרענן. זה הזמן לומר בפה מלא: כן, זה מגיע לנו. מגיע לנו הנהגה נקיית כפיים! מגיע לנו הנהגה! לא בריונות ושררה! מגיע לנו חופש מחשבה! לא טרור!! מגיע לנו ספייס ומרחב מחייה! לא חיסולים ממוקדים נוסח השביחה והבסיז'!! (ושוב, סליחה על הקונוטציה!) אנו, המון העם, שאוהב את הרבי, ורצוננו לראות את מלכנו, אנו רוצים, ודורשים מתוקף היותנו אנשים ולא ראשי בקר, שהתהליך ימשך. והבאים בתור במסגרת פרוייקט "מושחתים נמאסתם" יעופו לנו מהעיניים! יענקל ליצמן - הביתה! יצחק מוישה גוטרמן - הביתה! ישראל אקרמן - הביתה! מוישה חיים דנדרוביץ - הביתה! אבר'ם יוסף אירנשטיין - הביתה! הביתה, הביתה, כי מגיע לנו לא לראות את הפרצוף שלכם. כי הזקתם לנו ולרבנו יותר מידי. תפנו את המקום לכאלו שהם יותר מועילים ופחות מושחתים מכם!

81 תגובות:

  1. ונא לא לשכוח שהרב גרוס הוא זה שעשה להם את השירות המלוכלך כשישמש כאחד מחברי הבית דין המיוחד לענייני קטילת אנשים, שהעיזו לדבר מילה, וכעת הם מתנהגים אליו כאחרון הכלבים ברחוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה משקר, כי אלו שהוזכרו במכתב הם בפירוש אלו שמכרו נפשם ל... לעשות את גור קהילה שכל כולה מאבקי אגו וטרור מחשבתי.

      אכן הוא החסיר הרבה שמות, ואדרבה, שכל מי שיודע מאיזור מגוריו עוד כאלו שמיררו חיים לאנשים כ"שיטה" ודרך חיים, אנא יפרסמום, כך אולי "מעט" מאלו שכמותם יחשבו פעם הבאה פעם נוספת, ובכך יינצלו מעט יהודים. זו מצוה ממש "מפרסמים החנפים".

      זה לא חיסול חשבונות, זה "ותעל שוועתם אל הא-לקים". של המונים שסבלו והציקו להם באופן שלא היה מעולם בגור עד לני 15 שנה.

      אגב: שכחת את "שכטר".

      מחק
    2. חסיד גור אמיתי28 באוגוסט 2012 בשעה 10:06

      נחמיה אלתר הבוגד!

      כעת אתה מגלה את פרצופך האמיתי, כשאתה שולח את אנשיך לפרסם אצל שאולזון, על כך שאתה נגד אנשי המערכת בגור, עכשיו אתה מוכיח שהטענות שהופנו כלפיך על ידי אקרמן בשליחותו של מורינו שלמה צבי שליט"א, על כך שאתה מתחנף לבני הפני מנחם, רק בגלל שאתה רוצה ביום פקודה, לקבל מקום אצל שאול אלתר בטיש, כעת הוכחת כי אתה מוכן למכור את נשמתך לשטן, ולהתנקם באנשיו של מאיר גלוזמן, רק בשביל למצוא חן בעיני שאול אלתר,

      עכשיו אתה מוכיח שרק מורינו שלמה צבי שליט"א, הוא היחיד שמקיים את רצונו האמיתי של כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א, והוא ממשיך להילחם את מלחמת הקודש נגד העשבים השוטים שהעיזו לפקפק בהנהגתו של מרן אדמו"ר שליט"א.
      ואילו אתה כל מעשיך הם רק בשביל טובת עצמך ורצונך לדאוג לעצמך לעתיד, ובשביל זה אתה נלחם נגד עושי רצונו של אדמו"ר שליט"א, שלא כורעים ברך, וממשיכים בדרך הסלולה לנו מימים ימימה, כדרך רבותינו הקדושים, מרנן החידושי הרים, השפת אמת, האמרי אמת, הבית ישראל, הלב שמחה, ומלכנו בראשנו כ"ק אדמו"ר שליט"א.

      אתה יודע יותר טוב מכל אחד אחר שזה היה רצונו הטהור של אד"ש, אך רק בגלל שרצית לצאת יפה נפש בחרת להילחם במורינו שלמה צבי שמסר נפשו בשליחתו כדי לבסס את הנהגת אדמו"ר שליט"א, ולא בחל בשום דבר בשביל להצליח במשימה, ואיתו עימו האנשים שמסרו את נפשם לכל הפעולות האלו, ואף שזכו להרבה שונאים לא זזו מעבודתם בקודש, בהדרכתו הצמודה של מרן אד"ש, שדאג שהכל יהיה על פי האמת והצדק,
      הלא המה: הרב ישראל אקרמן שליט"א הרב ישראל שטול שליט"א הרב אברהם גוטסמן שליט"א ועולה על כולנה הרה"ג אברהם בנימין זילברברג שליט"א, שאדמו"ר שליט"א פתח את דלתו בפניו ולא זז מחבבו,

      ואתה איך שודדנו שבגלל החנף נחמיה אלתר שהשתלט על בית הרבי, והורה להעיף את כל האנשים שמסרו את נפשם למען מרן אדמו"ר שליט"א, בהכוונתו של הרב מאיר גלוזמן לרפו"ש במהרה, והכל בשביל למצוא חן באותם זדים ממשפחת הפנ"מ שביקשו לעקור את הכל, ורק בזכות אנשים אלו אנחנו נמצאים כאן היום כולנו חיים.

      עד להיכן הגענו?!
      אותם שמסרו נפשם הוא מרחיק מבית הרבי, ובפרט אלו הקרובים למורינו שלמה צבי שליט"א, ואילו אותו האיש מקרב את אותם ממשפחת הפנ"מ, ומוליך לריק את כל עבודתנו בקודש במשך שנים רבות, כדי להרחיק כל השפעה מסוכנת של בני הפנ"מ מקהל הקודש, שלצורך כך נעשו הרבה פעולות חלקם במירות נפש ממש

      חסידי גור!!!
      הקימו קול זעקה גדולה ומרה, על השוד שעושה לנו נחמיה, והוא מונע מאיתנו להיכנס לקודש פנימה, ומעלים מאד"ש מידע, בכדי שיוכל לטפל בשארית הפליטה, שנשארה נאמנה לאד"ש.

      כתבתי שורות אלו מקיר לבבי, כולי האי ואולי, יכנסו בלבות אותו חנף דברי מוסר אלו, ןיעזוב רשע דרכו, וישוב לדרך הסלולה לנו מימים ימימה כפי שאנחנו רואים אצל אד"ש, ואצל בנו המסור אליו באמת, מורינו שלמה צבי שליט"א

      מחק
    3. האם את ההודעה הזו כתב לא אחר מאשר אותו ש"צ הנ"ל?
      (ו"סליחה" על הקונטציה וההקבלה של הראשי תיבות של השם)

      מחק
    4. לכותב ה"חסיד גור אמיתי": קודם כל, אני מזדהה עם הכינוי שאתה נותן לש"צ "מורנו", כי אכן יש לו הרבה תלמידים אלימים וחולי נפש ודמיון, בהשראת חמיו קליינלרר.

      אם אצלך ש"צ - בוגד הוא מי שמנסה טיפ טיפה לההחזיר את הכבוד של הרבי מדור, שאתה ואחיך הצעיר וחבר מרעיכם השפלתם במעשיכם לתהומות - את כמעט 100 אחוזי הערכה שהיו לו בתחילת הנהגתו עד שהגיע לשפל נורא,
      אז אתה טרוריסט שפל אמיתי. אתה מדבר כמחבל אמיתי.


      כולנו [85 אחוז מגור, אם לא יותר] תקוה שאכן אין ש"צ "עושה דרכו" ורצונו של הרבי, כי אם כן, אסור להיות חסיד של הרבי, הרבי לא מעל הרבש"ע. . ר' נחמיה מנסה להוכיח עתה "במעשים" שאי"ז הרבי, שהרבי כן צדיק וישר, רק נגרר, ואפשר גם אחרת. מה עשו לך החהירי"ם ויתר אדמור"י גור שאתה משמיצם שהיו טרוריסטים ורעים ? אסור לקבל לשה"ר על צדיקים, ואני מקווה שגם הרבי שליט"א מגור לא בהכוונתו נעשו הדברים - וכפי שקופרברג מנסה למכור שהרבי לא ידע מכלום מכל הטרור, אינני מאמין לו לשקרן "הפיקח", אבל אקווה שהוא רק נגרר ולא גרר. הוא מתכוון "ערליך".


      אתם כ"כ מזכירים את חסידי "ר' מנדלי הגר" שטועניםשהם הם ה"ויזניץ האמיתיים" כי רק הם רדפו ונגד ר' ישראל, והם לא מבינים שיהיה מה שיהיה האמת, הם רק מבזים את הישועות משה.

      בכל מקרה אל תשמיץ את "רבוה"ק" הקודמים, הם לא רדפו אנשים - אף לא את מתנגדיהם, ולא עשו מלחמות עם 97 אחוז כלל ישראל ומנהיגיהם. הם לא גרמו חילול ה' נורא מתי שנגעו בכבודם. להיפך, "כמעט" [כי הם בכל זאת היו בשר ודם] תמיד סלחו וויתרו ומחלו על ה"אגו" וכבודם.

      בזכות דרכו של ש"צ וגוטסמן ושטול ואקרמן כולכם "חיים" ? האם לא שמעת על יד ה' שפגעה ב-10 מראשי הצמרת וה..., ברצף מדהים בשבועות האחרונים ?


      הוי, איך שאתם מזכירים לי את ר' מנדלי הגר וחסידיו ההוזים ? הלוואי שתפתחו כמוהו חסידות "קטנה" קומפקטית ומשעשעת אף אם מרגיזה עם "חידושים" בחסידות - מעין עבודה זרה...


      ר' נחמיה, חזק ואמץ !!! "קוצים אתה מכלה מן כרם" ומציל את כבוד אביך שכ"כ הרבה מדבר על "מידות". העם עימך. הלא איש לא חי לעולם, עם מה 2 אחֶיך הצעירים יבואו לעולם האמת ועם מה אתה ??? אשריך.

      מחק
    5. למה אתה חושב שהקוראים כאן מטומטמים ולא מבינים שאתה כותב נגד ורגע אח"כ בעד, אולי אתה מנסה לשעשע את עצמך, אבל זה מגעיל דוחה ומבזה אותך ולא אף אחד אחר. זה שתנסה לעשות כאן תרגיל מוניפולטיבי מטופש כאילו ויש ריב בין זה לזה, רק אתה תדבר ע"ז אח"כ עם החבר שאולי עוד יש לך, ואולי מתוך רחמים מראה כאילו הוא מתעניין בסיפורים שלך.

      מחק
    6. אקוה שהיום בו תבין שחייתם בבועה ודמיון, שאהידים יקרים, יבוא מהר ממה שאתה חושב, ואז תבין שאתה הוא זה שטעית...

      מחק
  2. חברה, תרגיעו ומ-2 סיבות:
    אחת, ברור לכל כי עצם נקיטת השמות (לא עצם הפרסום אלא כתיבת שמות מפורשים) נועדה להראות רצינות, וכל דרדק שקורא כתבה המלאה בשמות מעורבים, אוטומטית זה נראה לו יותר אמין מאשר כתבה נטולת שמות.
    אי לכך, זה שבפרשיות (מכל סוג) בחסידויות אחרות (ונהיה כנים, גם בגור עד היום) בד"כ לא מתפרסמים שמות, לא הופך את הסיפור הזה ליותר מפחיד. פשוט פה זה מישהו מבפנים ששונא את הרבי או ההנהגה והחליט להוציא כביסה מלוכלכת החוצה, ובפרשיות אחרות זה לא קרה עד היום (אם כי סביר להניח שבדור שלנו זה ילך ויקרה מהר מאוד. גם בחסידויות קטנות מאוד ובפרשיות זעירות נתחיל בקרוב לשמוע שמות. לא תהיה פרשיה בלי שמות).
    לכן, פרסום השמות לא אמור להפחיד מישהו עם קצת שכל יותר מכל כתבה אחרת באתר הזה או במקום אחר.
    שתים, כל חסיד גור שיקרא את זה, גם אם יזדהה אם כל מילה, עדיין יצחק לכם בפרצוף על הכתבה הזאת ספציפית.
    מדוע? כי זה (ספציפית) כתבה של חיסול חשבונות ולא יותר.
    מושחתים בכירים מאוד לא פורסמו, ולעומתם, כותב הפרשה שכנראה לא יודע כ"כ טוב מה מתחולל, רשם אנשים אחרים שלא היו הכי מעורבים.
    שתי התובנות המאוד פשוטות מלמדות אותנו, כי גם נניח שמתחולל משהו בגור (וללא ספק, מתחולל!) הכתבה שלמעלה לא משקפת את המצב לאמיתו כלל, ואולי אף רחוק מכך!
    ואני אומר לכם את כל זה כאחד שיודע, וד"ל.

    השבמחק
  3. אני מופתע.
    כתבה שאכן משמיצה את גור אולם אף מילה נגד הרבי בעצמו?
    פליאה! (שאולזון, אלול משפיע עליך?)
    אם כי התגובות כבר ישלימו את זה.

    השבמחק
    תשובות
    1. לגערער המופתע: תראה אתה צריך להבין רמזים [זה לא ממש "עיון"], שבאמת לא מתכוונים להאשים "רק" את המשמשים, כי הלא לא ייתכן שרק כ"כ הרבה אנשים מסביב האשמים ...

      מחק
  4. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  5. יש לציין מספר שמות נוספים שירדו במשך השנים, ועשו תשובה, ויש לשבחם על כך:
    א. יענקל כהן, לפני שהיה "נרדף" ע"י המערכת, היה גם "רודף" מעט. לפי הידוע הוא היה מאלו שנלחמו לבטל את ה"דינר" של ישיבת שפ"א [בתשנ"ט בערך] כשהסביר למי שצריך ש"שאול" הולך לעשות שם "הכתרה" וכו' וכו', וגם הוא עמד מאחוריה הזרחון ורדיפת הרבה יהודים טובים אז. גם 2 מבניו היו מסוכנים ביותר.

    ב. נחמיה עצמו, בשנים הראשונות להנהגת אביו, [וגם בשנות הפני מנחם,] היה בתחילה טרוריסט וחימם ורדף ועקב ומירר. רק לאחר כ-5 או 6 שנים נרגע בגלל כמה סיבות, והיום הוא גורם "ממתן" ושפוי וטוב לב בהחלט.
    גם בן דודו נחמיה מאנדל היה שאהיד [אם כי לא "רודף", אך מאוד נגד הפנ"מ עד ששינה דעותיו מטעמים ידועים. הוא ונחמיה בן דודו, אומרים שהמציאו את הכינוי "דִי גנב" לפני מנחם]. אך "המקום שבעלי תשובה עומדים וכו'.



    השבמחק
    תשובות
    1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

      מחק
    2. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

      מחק
    3. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

      מחק
    4. מחקתי את התגובות האחרונות מפני שהם עוסקות בסכסוך פנים משפחתי שאינו נוגע לחסידות כלל, רק מפני שאחד נמנה על צד זה והאחר על הצד האחר אין לכך הצדקה, מי שרוצה שלא אמחק שלא יזכיר שמות כלל, ואם שמות אז רק בשם הנידון או שם של מי שמנהלים את הפוליטיקה החמה, מי שאינם חלק מן המשחק הזה, אנא אל תזכירו - תשמרו על הכללים, רק אנשי ציבור לא אנשים פרטיים

      מחק
    5. תמחק עוד כמה, וחיים הכט יפרסם שיצאת צדיק.
      עדיין הבלוג הזה והפוסט הזה מכילים הרבה מאוד שמות שיש בהם משום הוצאת שם רע ונכתבו ללא קשר לעצם הדיון.
      תודה על העבר, ובקשה על העתיד.

      מחק
    6. תציין בבקשה שמות, היכן ומי ואבדוק

      מחק
    7. גוטסמן, שטול, שרוליק לוין, אקרמן, שפיץ, משה אושרי, דנדרוביץ ישראל, לייבי שווירץ וכו'.
      איני יודע מי הם, אולם כל עוד אינם אנשי ציבור ואינם ידועים (מלבד למס' חמומי מוח שדוחפים את שמם בכל פוסט שלך), חוששני שהם לא חלק מהדיון.
      מחר אסגור חשבון עם שכן שלי, פשוט אפרסם את שמו כביכול הוא מאנשיו של ר' שאול אלתר או של הרבי.
      די לשמות שאינם מבוגרים ומוכרים.
      זה אסור, וזה ממעיט בערך הדיון.

      מחק
    8. עשית סלט של שמות, חלקם לפחות הם טרוריסטים גדולים בגור, שמעתי את השמות האלו כבר לפני שנים, אתה ככל הנראה לא בקי בקורה בגור

      מחק
    9. ואז מה? ואם שמם פורסם בפורומים אחרים זה אומר שזה נכון?
      אתה גורם פה משהו שיתנקם בך בסוף ללא ספק.
      יהיה פה חיסול חשבונות ולא תדע מי שייך באמת ומי לא.
      אל תתן לכתוב שמות שלא מוכרים לכולם!!
      אתן לך את ההבדל: יש שמות ששם נקשר חזק בסיפורי פשע כמעורבים. בבחירות תשס"ט בירושלים, פתחיה ליצמן פיקד על הכל. הוא נקרא מעורב. אבל תחתיו עבדו כמה עשרות? אז כולם מעורבים? תחשוב כמה קל ללכלך היום כל אחד בגור, לטעון שממקור סודי ידוע לי כי הוא היה מעורב במכות שם ושם, או בזריקת בניו של ההוא מהמוסדות.

      מחק
    10. בטרם אענה לך על מה שכתבת תן לי להסביר לך את גישתי. אני לא מתערב בנעשה בתוך גור, אין לי מניות אצל אף צד ולא איכפת לי מי יהיה הרבי, מצידי שיהיו שתי רבי'ס או שלשה רבי'ס זה ענין פנימי לגור

      היכן אני נכנס, ומה אני מחפש להשיג, זה לשבור את הטרור, כל מה שקשור באלימות כאן אני מוכן לשרת את כל מי שסובל מאלימות. אם בגור המאבקים הפנימיים היו בלי אלימות, לא הייתי מאפשר לכתוב שורה אחת. צרת הצרות היא שיורדים לחיי אנשים ומשפחות מנשלים אותם מפרנסותיהם רומסים אותם בצורה הכי קשה ופרועה, ובעיית הבעיות כאן שכמו המוסלמים הם מאמינים שהם עושים דבר טוב וקדוש כך גם בגור. אצל המוסלמים זה בשביל מוחמד ואצל גור זה להבדיל בשביל הרבי

      את זה צריך לשבור

      עכשיו איפה אצלי המודד מי כן מעורב ומי לא. מי שנתן יד לאלימות, מי שאלים את שמו אני אכתוב. אתן לך דוגמא - למרות שאני לא נכנס עתה לויכוח שם - בתי ורשא, - אם הייתי יודע את שמות מי שהכו את הירשמן, הייתי נותן את שמותיהם. לא בגלל שאני בעד הירשמן ונגד כולל פולין, אין לי מניות בבתי ורשא ואין לי מניות בכולל פולין, אני נגד אלימות. כל מה שנעשה בלי אלימות בצורה מקובלת אני מחוץ לתמונה, והיכן שנעשה בדרכי טרור, כאן אפילו אם אתה צודק אני נגדך

      הבעיה שיש לי עם כמה מן השמות שציינת שאני יודע שהם עסקו בטרור. אתה מאשים את מי ששלח אותם, אני מאשים אותם. כל מי, ואין זה משנה מי שהסכים לבצע משימות כאלו, הוא טרוריסט כמו כל טרוריסט. לא ראיתי שישראל לא תעצור טרוריסט רק מפני שהוא עשה זאת בשליחות בן לאדן החיזבאללה או החמאס. טרוריסט הוא טרוריסט נקודה

      מחק
    11. שים לב ל"חכמתו של הגערער שכתב לך: הוא מוכן שתזכיר רק את פתחיה ליצמן, כיון שהוא עף מהמערכת, וע"כ הם שונאים אותו שם עכשיו. כל אלו שהוזכרו שמותיהם, הם עם "דם על הידים". אם יהיו סתם חיסולי חשבונות, תוכל לבררם על נקלה. לא זו הסיבה שלא לפרסם את שמות ה"שופכי הדמים".

      מחק
    12. הגערע הלז שכתב לעיל, הוא שקרן ["תתן אמת ל...": כי אין מי בגור [ומחוצה לה] שאינו יודע את שמותיהם של 2 מאלו שהוא כתב לך ש"אינו יודע מי הם". הם מהטרור הארצי, רק שהאחרים הם מהטרור העירוני - המקומי... כך שאין ספק שהוא מכיר גם מכיר, רק הוא כנראה עצמו מטירוריסטי גור או הממונה הרשמי של גור על ענייני אינטריסי המחשבים והאתרים של גור, [אחד מהם ירד לאחרונה מגדולתו ..., השני מבני המשפחה של הרבי...].

      מחק
  6. אתם מצחיקים עד מוות.
    כל מי שכותב כאן (ובכל דיון גוראי) הוא בעצם חסיד גור בוודאות (שמצאו לעצמם כר נרחב להתחככויות, לשמחתו של שונא גור מובהק-הרב שאולזון).
    מדוע שלא תפתחו לעצמכם פורום ותדונו בו? יש לכם דעות על הרבי שלכם ועל ההנהגה שלכם, למה זה אמור לענין אותנו?
    חוץ מהתגובות של השנאה שאלו ודאי יגיעו בהמשך!

    השבמחק
    תשובות
    1. שאולזון לא נגד גור!
      (הוא פשוט נגד כל מה שזז)
      אבל המשך כך! אני אוהב אותך ואת הפוסטים שלך! כה לחי!

      מחק
  7. יש מישהו שיכול להסביר לי את מטרת הכתבה הזאת - אם היא נכונה בכללללל - ומה זה אמור להוסיף ?
    דבר אחד בטוח, לחרחר ריב. להרבות שנאה
    אבל תכליס מה ייצא מזה?

    השבמחק
    תשובות
    1. אלעס איז אונזערס27 באוגוסט 2012 בשעה 17:08

      יצא זה שיבינו שהעולם זה לא הפקר וועלט וככל שידברו יותר ויפרסמו יותר כך תפסק לאט לאט משטרת המחשבות והאנשים יעיזו להתקומם קצת יותר נגד בריונות ממוסדת ונקוה שבעז"ה עם הזמן תהיה לנו הנהגה נקייה וטובה יותר

      מחק
  8. מה קרה היום?
    רק אשכול אחד בנושא גור????

    שאולזון יושן היום? לקח חופש???

    השבמחק
    תשובות
    1. לא לקחתי חופש, הייתי אתמול עסוק מאוד, עשיתי לויה בקהילתי לאשה שנפטרה זה לקח לי יותר מ-6 שעות

      מחק
  9. לכותב הכתבה: שכחת את התליין אברהם מרדכי בורנשטיין, שהיה גם מזכיר הוועדה לענייני הזריקות, גם ניהל טלפונים איומים להציק, וגם ידיו רב לו בהמון צרות.

    גם את אברהם משה קליינלרר.

    ומשה אושרי - שידיו רב לו במהומות תשס"ג, שהורידו הרבה אברכים מכל האמונת "חכמים" שלהם. תחת למעטה ה"שמעק טביק" שלו.

    וישראל דנדרוביץ - שהציק לאברכים בערד. ולייבי שווירץ - בבית שמש. ואריה (ב"ר יוסל) קופרברג ואברהם גוטסמן שארגן בירושלים. וישראל שטול מאשדוד - אבי כל תופס כלי זיין, אכזר עצום. ויונתן בורנשטיין.

    השבמחק
    תשובות
    1. חלומות מתוקים של כמה מתוסכלים אכולי קנאה-שנאה-עצמית.
      מי שמנסה לעשות מצב של "אם הכל היה כמו שאני רוצה וכו, אז בטטטטטח העולם היה ורוד יותר" הרי אין ל"רשימה השחורה" - לדבריך - סוף. להוסיף עוד ועוד שמות. מה אתה רוצה שיהיה ? להשאיר את הרבי בודד?....

      מחק
    2. לא, אין ברצוננו להשאיר את הרבי בודד, כי הבעיה לא רק במשמשים. ברצוננו להתנהגות מוחלת ומוותרת ומהווה דוגמא אישית - עפ"י ראיה ולא אמונה וסיפורים ללא מקור.

      מחק
  10. רגע, בויז'ניץ לא דיכאו אנשים שהלכו נגד ר' מנדלי כל השנים?
    ואח"כ כשר' ישראל חזר, איזו אכזריות היתה נגד המתנגדים (העפה מהמוסדות היה דבר קטן שם!)?
    וגם בזמנים שהישועות משה נהיה רבי, תבררו קצת מה הלך אז, צעירונים. (אולי שאולזון יחשוף קצת).

    השבמחק
    תשובות
    1. המורדים המפורסים?
      כמו מנחם לייזער? או הרב לייזער דוד- שהם היום מגדולי המקורבים לרבי שליט"א?

      מחק
    2. אתה מצחיק אותי.
      אני מדבר על עשרות (ובתקופות שונות על מאות!!!) משפחות שעברו טרור נוראי.
      הטרור מהשנים האחרונות ממש הוא הידוע, כמו גם שמו של מי שהזכרת כיוון שהפך לח"כ ודברים התפרסמו.
      אבל תברר היטב לפני שאתה מדבר.
      ולפני שאתם כותבים כאילו זו תופעה שקיימת רק בגור.
      ובהקשר ל'כותב המכתב' עצמו.
      גם הרבי הנוכחי מויז'ניץ הביא אתו שמות חדשים (שטנגר ועוד רבים) שלא היו מוכרים (אל תקפצו שכבר 10 שנים הם מוכרים לציבור, 10 שנים הוא כבר רבי), והם לא נחשבים לצדיקים וישרים.

      מחק
    3. http://www.youtube.com/watch?v=jwgf5qvPlvs

      מחק
    4. אתה הכל צודק אם אתה מוכן להשוות את הנהגה של הרבי הנוכחי מגור למנדלי מויזניץ, אז אכן "חגגו" בשיטות דומות מאוד.

      אך ר' ישראל עדין נפש ולא פוגע בזבוב ולא מוכן לשפוך דם- אף כשהוא מקבל הוראות מאדמו"ר מגור למשל לזרוק יחד את פרוש מאגו"י או שבניו לא יתארחו בביתו, או שלא יילך לשמחות של חיים מילר האומלל. הוא לא פיטר איש מאנשי מנדלי, והוא זה שבזכותו לא היתה שם שפיכות דמים מאז שחזר.

      מחק
    5. הסרטון הזה מזעזע.
      כי זה עוד בנוכחותו של ר' ישראל.
      [אני לא מקשר אותו, אלא שאם האד' מגור אשם בקרובים אליו, אז גם הוא אשם על מעשי חסידיו].

      מחק
    6. הסרטון כלל לא מזעזע, אלא מראה על ההבדל בין ר' ישראל שמוחה על כבוד אחיו רודפו, וטיפל בכך כידוע בכל תוקף, לבין הרבי מגור ... הרבי מגור לא אשם בקרובים אליו, כי את התקיפות נגד כל מי שטיפה לא נכנע או ציית ב-100 אחוז, הוא הוביל "ע"י" חסידיו. הם היו שליחיו.

      מחק
    7. מר קופרברג, מה אתה בדיוק יודע?
      בשביל להפוך אותו לפושע צריך רשימה ארוכה מאוד. לא די ב-2/3 סיפורים.
      תכתוב פה 10 סיפורים עם פרטים מלאים (שאתה יכול להעיד עליהם) או לכה"פ סיפור מלא ולא ב-2 מילים, ואז תוכל להאשים אותו.
      אחרת, נדע בוודאות שאתה פשוט מונע משנאה חולנית שירשת מאביך שירש מאביו שהיה אכול קנאה ומת במרמור עצום על שלא הצליח לתחמן את שכניו וידידיו, ומאז בניו אחריו נשבעו לשנוא את כל מי שמצליח.

      מחק
    8. א. הוא איננו פושע, אלא מסכן..

      ב. אינני שש לפרט ולהלבין פניו. אני לא אוהב את ה"שחיטה" כאן לפרטיה. אם הייתי בטוח שאתה אכן מייצג את הצד שלו, הייתי מתפתה אולי לכתוב, אך חוששני שאתה מהצד השני ומנסה לגרום לפרוס אותו כאן על השולחן, וזה לא יפה. אתה רוצה עשה זאת עתה, לי יש עדיין מעט כבוד לאחד שהוא סו"ס מנהיג ישראל ויר"ש מתכוון עפי"ר לטוב סוף סוף, רק לא תמיד מצליח לשלוט בעצמו כשמתחמם, וחבל, אך אין שלמות בעולם.

      בכל אופן, כך מי שיש לו מכרים בגור, יודע גם יודע המון. יותר מידאי הרבה.

      מחק
    9. כתבתי על כך בפוסטים קודמים, תחזרו כמה חדשים בעת שהלך הרבי מויזניץ לעולמו סיפרתי שם על ההיסטוריה הזו

      מחק
  11. אצל ר' ישראל לא היתה ואין שום אכזריות. להיפך, את שונאיו ורודפיו ומכיו הכי גדולים הוא מקרב. אפילו וולצר נשאר בתפקידו.

    נכון שההנהגה הנוכחית מזכירה את מעשיו מנדלי במשך ""18"" השנים, והפנ"מ את ר' ישראל שיבלח"ט....

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה יודע למה לא אענה לך?
      אבל אל תיעלב: אתה טיפשון קטנטון!

      מחק
  12. ומה עם בעלזא בכל הסיפור?

    השבמחק
  13. אנו תפילה שכל קהילה תזכה להיגמל מטרוריסטיה ואלימיה ומחנכיה המשוגעים. אם כי נדמה שאת רוב הטעיות שבבעלז הבינו ב-15 או 20 השנים האוחרונות שזה טעות איומה, גור עדיין לא הבינה.

    אלו, ואלו, וסקווירא, וויזניץ מנדלי, ולאחרונה גם סערט, ממש "מוסיפים כבוד" לשיטת בעש"ט הקדוש, אף בלי קשר לאלימות. נס שנשארו כמה מנהיגים יהודים מורמים באמת מעם: הסקולענער, הטאש'ער, הראחמיסטריווקער, ויזניץ מאנסי, ר' משה וואלפסון, וכו'.

    השבמחק
  14. קצת סדר בדברים
    זהו אינו האביב הגוראי!
    בגור יש כל השנים שתי קבוצות,
    קבוצה א' היא הקבוצה החזקה והדומיננטית (עד היום?) ובה גלוזמן וליצמנים וכולי,
    קבוצה ב' עליה נימנים הרב פישביין שיש לו קשר ישיר עם הגרער כחברותא, ועליה נמנה יענקל כהן שסבל בזמן חברותו בכנסת מחבורה הא'.
    כעת יש התחזקות של קבוצה השניה, אך זהו איננו האביב הגוראי.

    השבמחק
  15. התגובה 'קצת סדר בדברים' היא דברי טעם והיגיון (וגם אמת).
    גם מי שלא חסיד גור ולא מבין את הנכתב, יכול להבין כי למעט הסיפור הדרמטי של חזרת ר' ישראל לויז'ניץ (שזה עדיין לא דומה לכאן) לא היו כאלו בהיסטוריה וגם לא יהיו!!!
    גם אם ממש ממש תבכו ותצרחו, גם אם תכתבו תגובות מכאן ועד השמש, גם אם שאולזון יפתח ויסגור את היום עם 10 כתבות מגור כל יום, וגם אם תפתחו בלוגים שיעסקו כל היום והלילה בענין גור וגור וגור.
    אין חסידות שתתמוטט ולא היה דבר כזה!!!
    מקסימום, שינויים פה שינויים שם. ושינויים טובים מבורכים.
    הפיכה? גם אם סוריה נתנה לכם השראה, עדיין לא תזכו להעלות ליוטיוב סרטונים המראים איך צולבים את ההנהגה הישנה בגור.

    השבמחק
    תשובות
    1. יפה שאתה עצמך מגיב על תגובתך הקודמת ב"קומפלימנט" עצמי ... רעיון לא רע. אנו נקווה סו"ס כבר לטוב, וזה לא תלוי רק במשמשים ... וה הטוב ירחם.

      מחק
    2. אין כל ענין במהפכה יש ענין בלעצור את הטרור להחזיר את השפיות ואת החיים הנורמליים, לסלק את מי שגרמו למצב הזה של להרוס כל כך הרבה בתים ומשפחות בשל סדיזם של בודדים

      הרבי ברוב המקרים לא יודע את האמת, הוא חושב שהם מתכוונים לטובתו, ולא יודע כי להם חשבונות משלהם

      מחק
    3. אוהד זמני של חיים28 באוגוסט 2012 בשעה 15:22

      ועדיין, מה שיגרום לזה או יעצור את זה, לא יהיה הפרסום בבלוג הזה.
      את השורה הבאה איני מאמין שאני כותב:
      דווקא שאולזון (אני ממש שונא את האיש הזה, באמת) הראה פה כוונה כנה ואמיתית, שאין לו עניין להשמיץ את הרבי אלא את המקורבים, בניגוד לכל (!) הכותבים נגד גור שהשחילו מילה או שניים נגד הרבי בעצמו (לפעמים בתוספת איחולים מלוכלכים ש...).
      שאולזון, תאמין לי, אם זה הדרך שלך, אולי תעשה סוף להשמצות בתגובות נגד הרבי עצמו ולא תפרסם תגובות שכוללות ברכות ואיחולים ל.... ולא השמצות אישיות נגדו, ותפרסם כל תגובה אחרת, אפילו אם היא כוללת השמצות וסיפורי זוועה שהתרחשו בחסידות, או מאפיה השלטת.
      אולי....

      מחק
  16. דווקא לאחרונה אני מתרשם שהאופוזיציה בגור הולכת ונחלשת. יצא לי לשוחח עם כמה שבעבר היו על הגדר והרבו למתוח ביקורת על ההנהגה הנוכחית ולהפתעתי שמעתי מהם זמירות אחרות ואוהדות להנהגה. גם מעמדו של ליצמן התחזק משמעותית בשנים האחרונות כתוצאה מהצלחתו הגדולה בתפקידו במשרד הבריאות. מי היה מאמין שתכניתו של פרוש לקבור את ליצמן קבורה פוליטית במשרד הבריאות תהיה המקפצה הגדולה של ליצמן להמציא את עצמו מחדש ולזנק לשיאים של אהדה והערכה ציבורית?

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה שקרן ככל חבריך.
      ליצמן מצליח ??? כך מוכרים לכם קופרברג יוסל ואריה ועוד ? כדי לכסות על החרפה שהובאה לגור בשנים האחרונות ? זה טוב ליושבי השטיבלעך.


      ליצמן ערבה חבוטה מאז, ומנסה לשדר מעט צ'ומי באמצעות האברכים שלו בגור ובאמצעות העלון הגורי "המודיע".

      פרוש רצה לקבור את ליצמן ??? שמעתי אולי מי הביא מלחמת עולם על הציבור החרדי בתאוות הנקם לפרוש [- ולעוד, פשוט פרוש אז היה בתור לחטוף. כל פעם עליתם על מישהו אחר],. ומי תבע בתקיפות מוויזניץ להצביע על הדחת פרוש מהאגודב - שוב ושוב ושוב ??? "לולא פחד אבי יצחק" וגו' - צדקותו של ר' ישראל הגר מויזניץ, ועוד צדיקים, כבר מזמן היה פרוש לכלבים.
      זוכר איום "עד ערב פסח "המבשר" ייסגר על אחריותי" ???
      זוכר את בקבוק "יין הניצחון" שקיבל ליצמן מגבוה בער"ש לפני הבחירות ? האם שמת לב ל-10 האסונות של בכיררי גור בחודשים אחרונים ברצף ? אתה מודע למצב הרבי מגור היום אצל הציבור ואצל גדול"י - שעל אף החנופה ונסיון ה"תיקון" בייעותץ מנחם גשייד עדיין מצבו חמור ?

      מחק
    2. יש אנטי גור אצל רבים, אפשר להתווכח הרבה על הסיבה לזה, לדעתי זה 20% טענות צודקות על דברים מלפני עשרות שונים ן-80% סתם אנטי של ציבור מוסת עם טענות לא ענייניות. כל מי שיבדוק את הנתונים בלי התלהמות יגלה שליצמן עשה הרבה יותר למען הציבור הכלל חסידי מפרוש. אישית דווקא אני מחבב את פרוש אישית ועצוב לי מאוד שאין שלום באגודת ישראל וכתוצאה מכך אגודת ישראל מאבדת כל הזמן עמדות כוח לליטאים. בעבר חשבתי כמו רבים שליצמן וגור אשמים במצב, אבל בשנים האחרונות אני מבין שטעיתי והאשמה דווקא באנשי פרוש. אני לא מאשים את פרוש אישית, כי לדעתי הוא מובל על ידי חבורה שמסובבים אותו בכחש מתוך אינטרסים שלהם. לאבא שלו הרב מנחם פרוש ז"ל זה לא היה קורה.

      מחק
    3. ל"פולני" הגערער, הבעיה היא שחוץ מגור, 95 אחוז מהציבור החרדי סבור "כמעט" כמוך, דהיינו שהרבי מגור איש צדיק, אך מובל ע"י חבורת מופרעים שמנצלים את היותו חם מזג ונקמן, ומובילים אותו למצבו הנוכחי. לאבא שלו ולדודיו זה לא היה קורה.

      מי שפתח במלחמות הם גור שבסימנו את פרוש מאז תש"ס בערך, ולא להיפך. גערער יקר.

      מחק
  17. מסכן חיים שאולזון, הוא מחפש תשומת לב, וחושב שכך יקבל במה.
    ב״ה גור אף פעם לא עמדה במצב טוב כהיום. שכולם תתפוצצו. תאכלו את הכובע.

    השבמחק
  18. אולי מיששהו ייכנס לפרופורציות, זה שכמה חסידי גור מצאו מקום להטציא תסכולים זה נחמד, אבל מכאן עד להשמצות המגעילות והדוחות יש מרחק רב,
    ולעצם הענין, אותם ממורמרים שכעת שרים הלל לשינוי שהם רואים כאילו מרבי נחמיה, הם עוד שניה יתחילו לקלל אותו, כי יש בכל קבוצה ומגזר, קבוצה של אנטי, קבוצה שהם תמיד החסידים של האדמו"ר הקודם או של האדמו"ר הבא (או זה שם רוצים שיהיה הבא) כך היה בזמן הפני מנחם היו הרבה שהיו מאוכזבים וציפו לאדמו"ר הנוכחי, וכזה התמנה הם התגעגעו לפני מנחם, וכך בויז'ניץ כאלו שהתגעגעו לרבי ישראל וכשזה התמנה הם מאוכזבים ממנו, וכך בכל מקום, קוטרים תמיד היו ויהיו, אז קחו את החיים בקלות יותר ותהיו בשמחה ותשמחו עם מה שיש לכם ונסו להפיק את הטוב ביותר מזה

    השבמחק
    תשובות
    1. ההבדל הקטן הוא, שכשהפני מנחם התחיל, לאחר מסע דה לגיטימציה של אנשי הנוכחי, היה לו אולי כ-70 אחוז שלא היו עימו, אך הוא התקדם והלך עד שלפני שסיים, 85 אחוז או יותר היו עימו.

      ואילו הרבי הנוכחי, התחיל עם 97 אחוזי אהדה או יותר, גם בציבור בחוץ וגם בפנים, ומצבו הולך ומתדרדר בעקביות - אצל המבוגרים [שהספיקו ראו רבי'ס אחרים, ו"ראו עולם" אחר] עכ"פ.

      מה שהכותב אומר זה רק, ש"יחסית" ל-2 אחיו הטירוריסטים וחולי שיגעון הגדלות, ר' נחמיה שפוי ולב טוב. זה ידוע כבר שנים ולא חידוש.

      מחק
    2. אתה ממציא מספרים שלעניות דעתי חסרי כל בסיס במציאות... הרב'ה מעמדו חזק ואיתן. לפני מנחם היו 95% תמיכה מההתחלה ועד הסוף ולרב'ה הנוכחי יש 95% אחוזי תמיכה. דווקא לאחרונה אני מזהה יותר ויותר כאלה שפעם התנדנדו או שנפגעו מהמערכת מכל מיני סיבות וכיום הם נוטים יותר לטובת ההנהגה הנוכחית.

      מחק
    3. תוציא את אפך מקונכייתך ותראה. הפנ"מ ידוע שהתחיל בשפל ועלה בצורה מדהימה [נס שסידרו שימות כבר, לפני שכבש את העולם...], והרבי הנוכחי ידוע שכולם היו בטוחים שהנה הנה [ימי] הבית ישראל בא. כולם העריכוהו אישית עכ"פ [כי כל השנים לא דיבר ...], ומצבו היום, בחוץ לא צריך לדבר, ובפנים, תברר... פשוט מאז "השחיטות" בגור, כולם נזהרים יותר.

      מחק
  19. משום מה שכח הכותב את חלקו של נחום קרנביסר במזימה לרדיפת בני הפני מנחם,

    ואת סופו העגום שדרדר את ישיבת חידושי הרי"מ לחובות קשים ונשלח לגלות לארה"ב.

    וכיום האיש שהיה אחד מהחזקים ביותר אצל הרבי עוד מימי אביו הלב שמחה, נמחק מהמפה לחלוטין.

    מי היה מאמין?



    יאמר ברורות. כל מי שהיה לו יד וחלק במחלוקת האכזרית נגד בני הפני מנחם, ניזוק קשות ברמה האישית.

    אני תמה איך יש עדיין מי שממשיכים לרדוף אנשים על רקע זה.

    וכי חייהם של זילברברג/אקרמן/שטול לא יקירם להם?

    וכי הם לא רואים מה קורה אצל כל חבריהם לשעבר???

    השבמחק
    תשובות
    1. לקרנבייסר אומרים שהיה גם יד ברדיפת כמה אנשים בשעתו, הוא זרק תיק עליהם כדי להציל עצמו.

      מחק
  20. למה לא פורסם שבנו הבחור של זילברברג החל ללכתאצל מנדלה הגר?

    ושבעת הטיש הגדול של ט"ו באב בגור הוא נסע לבני ברק?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא רק למנדלה - הוא גם מסתובב בחצה"ק מישקולץ

      מחק
    2. "שותא דינוקא בשוקא, או דאבוהי או דאימיה". רק מעניין שמה שכן למד מבית אביו זה אלימות ואמונה עיוורת בלי היגיון ...[- חצר ר' מנדלי הגר].

      מחק
  21. כבר ידוע וברור כי "כח משחית - כוח מוחלט משחית בצורה מוחלטת".
    אולי צריך להוציא תקנה בחצרי אדמורים שלא יוכל מאן דהוא לשמש למשך יותר מכך וכך (3-5) שנים.

    השבמחק
    תשובות
    1. לא חשתי על זה, רעיון לא רע רוטציה בגבאות ובמשמשות

      מחק
    2. הבעיה תיפתר רק אם גם באדמורו"ת תהיה רוטציה, כי זה ה"כח" הכי משחית ומפונטז ומציק, שרק מפעיל את הגבאים והמשמשים ומסתתר מאחוריהם כדי שיוכל להכחיש "כ'ווייס פון גאר נישט"...

      מחק
  22. שאולזון, התוכן הנכתב והמתפרסם נגד אנשים בשמות מפורשים, כשזה הוצאת שם רע, אין אופציה לתבוע אותך על זה?
    התייאשתי מההלכה. אני מתענין רק לגבי תביעה בבית משפט?!

    השבמחק
    תשובות
    1. את השאלה הזו אני שאלתי עורך דין ביום הראשון שפתחתי את התגובות בבלוג הזה, ולאחר שבדקנו את התקנון וחוקי גוגל לתגובות, כל כותב אחראי למה שכתב והיכן שיש מקום לתבוע אפשר לתבוע אותו בלבד. זו הסיבה מדוע אתה מכניס קוד או שאתה רשום ויודעים מי אתה, כמו"כ אי אפשר לברוח מהאימייל וקל למצוא במי מדובר במקרה של חקירה

      כן, את זה שכתב אתה יכול לתבוע אם הוא עבר על החוק, וכל מי שכותב צריך לזכור ולדעת כי הוא לוקח סיכון

      הזהרתי על כך בכמה מקומות בתגובות

      אין כל איסור להזכיר שמות כשמדובר בחומר נכון או בהתנגדות לדעתו של מי ולמעשיו, אבל על התובע להוכיח כי מי שכתב, עשה זאת מתוך מטרה לפגוע ולהזיק, אם אינך יכול להוכיח כי זו היתה המטרה, בארצות הברית קשה להפליל אותך

      העיתונות האמריקאית והאתרים למיניהם כותבים דברים חמורים פי מאה ממה שיש כאן. הם שומרים על כללי החוק

      בישראל, החוק החדש שיעבור בקרוב ימנע את הדברים האלו, קל מאוד יהיה לתבוע

      מחק
  23. תפנימו שגור שמים על כולכם קצוץ ואני נהנה מהכתיבה שלכם לא מהתוכן ח"ו זה רק מראה כמה כולכם אכולי קנאה נשאר לי לומר לכם מילה אחת ת-ת-פ-ו-צ-צ-ו
    ואם אתם מרגישים שדפקתם את גור שאתם כותבים בבלוג זה תמשיכו ותנו לנו לדפוק אתכם במקומות האמיתיים
    חה חה חה חה חה

    השבמחק
  24. קנאים, אתם יודעים שכל חסיד גור נאמן לרבו ולחסידות (ועכשיו תצרחו כי זה דיקטטורה), וע"כ אין לכם מה לעשות חוץ מלעצבן אותם.
    אתם יודעים שמה שהיה הוא שיהיה, חסידי גור יישארו נאמנים לרבם ולכל מילה שתצא מפיו "לעולם ועד", ולכן ידיכם כבולות.
    מה שניתן לעשות הוא לעצבן אותם.
    לצעוק להם כי המצב הולך להשתנות, והם, כנאמנים ואדוקים מתעצבנים.
    זה עדיין לא גבורה, ולא דבר המצריך איי קיו גבוה (כמו שיש לכם).
    אני מזמין את כולכם לר"ה הקרוב לבית המדרש בגור, לבוא ולחזות ביותר מעשרת אלפים מתפללים תחת קורת גג אחד ובמנין אחד, כמדומני המנין הגדול בעולם.
    בין התפילות האישיות השונות, תנשא בלב של אחד תפילה חמה בדמע ובתחנונים לרפואה השלימה של האדמו"ר, דבר שוודאי יגבר על כמה עשרות שונאיו שמתפללים להיפך.
    עכשיו שמעתי כי הנהלת ביהמ"ד הכריזה, שמחוסר מקום לא יוכלו זרים להכנס (נו, תתבכיינו: אנחנו בכלל לא מעוניינים לבוא), ומי שיקנה כרטיס ליום הראשון, יקבל בונוס מיוחד. הוא יוכל להשתתף בהגרלה להיות הדג בתשליך ההמוני של החסידים.
    שכחתי, ביום כיפור יותר ריק (כי אלפי האנשים שראו את הבית ישראל יודעים שהרבי בכלל לא צדיק), ולכן תותר כניסה לעוד כמה קנאים.
    המשך יום נעים לכם, ידידיי.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנו לא נצרח שזו דיקטטורה, רק נציין זאת כעובדה. זה שמחנכים אותם לשטויות מגיל אפס אי"ז הוכחה לכלום. מיליוני שיעים מתפללים למען האייתולה "חמינאי" [אינני משווה ח"ו וח"ו, אך זו לא הראיה !!!] ומוכנים למסור הנפש עבורו כפשוטו ממש ו"למות כשאהיד" "בפועל ממש".


      מה שניתן לעשות זה לא לעצבן אתכם, רק כאן הוא "המקום היחיד" שעדיין מחוץ ליד האינקוויזציה הארוכה שלכם.

      בענין התפילה בדמע לבריאות הרבי:
      א. הלא הוא כבר בריא, כך אתם אומרים שגם הוא אמר ??????????
      ב. הרבה גם יאו תפילה בדמע שה"קרבנות" של הטרור יהיו בריאים, זה לא פחות חשוב. הם כבר מתענים שנים.

      ג. אני מזמין אותך למסגן הגדול באיראן או לטקס אמונים למנהיג צפון קוריאה בו תראו מיליונים בוכים וממררים בבכי על מות מנהיגם "הקודם" ומייחלים למוצא פי ה"מנהיג" הנוכחי. [ושוב, אינני משווה, רק לשם הדגמה].

      מחק
  25. ר' חיים,
    אני חושב שכמה תגובות "עברו כל גבול. יש כותבים דברי הבל ושטיות שלא היה ולא נברא
    יש כותבים על אדמור חשוב באופן מזלזל שלא ראוי אפילו על אדם פשוט
    יש כותבים שמות של אנשים פרטיים שלא עשו רע לאף אחד למשל ברין
    אני לא חושב שצריך להשאיר תגובות מכל צרוע וכל זב
    בתקוה להבנה

    השבמחק
    תשובות
    1. עברתי עכשיו על התגובות כאן מחקתי כמה מהם מפני שהשתמשו בשמות פרטיים, בכל היתר מדובר במי שהם בתוך הקלחת הפנים גוראית מי שמטילים חיתתם על הציבור, תפקיד הבלוג הוא לחשוף אותם בשביל לעצור בעד הטרור הזה

      אם מצאת שמות של אנשים פרטיים שאינם חלק מהמשחק הזה בגור שהזכירו ולא ראיתי, אנא הסב את תשומת ליבי

      מחק
    2. ברין עשו גם עשו ועוד ממשיכים ועושים כל רגע נתון.
      הם מהמסיטים הבכירים ביותר.
      הם ממחריבי החצר.

      מחק
  26. קודם כל ר' חיים תודה רבה אני חסיד גור ואני מאד נהנה מהבלוג ואני מקוה שיצא מזה תועלת לטובה.

    לגבי מה שהיה כתוב על ר' נחום קרנביסר אני חייב לציין שהוא בעצמו אמר כמה פעמים שהוא חושב שכל מה שהוא עובר לאחרונה ,כל הקשיים, זה בגלל שהוא לא נכנע להפני מנחם.

    השבמחק
    תשובות
    1. תופתע, אני בידידות שנים עמו, אני מכיר אותו לפחות 35 שנה, גם בעת שהיה בניו יורק ראיתי אותו כמה פעמים, כואב לי עליו, אני זוכר כשהוא היה המנהל של חידושי הרי"ם בתל אביב

      מחק
    2. זה לא בגלל שהוא לא נכנע, אף אחד לא חייב להיכנע, אלא שאסור לפעול ולדבר נגד, וזו כוונתו.
      אלו הכותבים נגד גור, אולם לא בגלל מה שהיה עם משפחת הפנ"מ, ניחא. תלונות זה לגיטימי.
      אולם אלו שמתנגחים בגור בגלל מה שנעשה לפנ"מ (שהיה פשע עצום-ללא ספק), ויודעים דרכי שמים שכל מה שנעשה לרבי ולקרוביו זה בגלל זה (איני אומר כן או לא, אף אחד לא יודע חשבונות שמים), שיזהרו מאוד וישמרו על עצמם, כי הם עושים בדיוק את אותו הדבר לרבי הנוכחי.
      לר' שאול יש היום הרבה מאוד מקורבים בגור ולא נעשה להם דבר. היודעים אתם מדוע? כי הם לא פועלים נגד הרבי אלא שאוהבים את ר' שאול וזה מותר וזה זכותם.
      אולם אלו שמקורבים לר' שאול ופועלים נגד הרבי הם צבועים, כי מה שהם טוענים שעשו לפנ"מ, הם עושים לרבי הנוכחי שיהיה בריא.
      מקורבי הרבי הנוכחי לא נכנעו לפנ"מ? גם הם לא נכנעים לרבי שליט"א.

      מחק
  27. אין שום טענה עליו שלא נכנע, אין כפיה דתית [- בזמן הפנ""מ, כמובן...], אלא על שנתן יד לרדיפת אנשים כדי להציל את עורו.

    זה שקר שמקורבי ר' שאול שלא דברו נגד הרבי לא ניזוקו. הרבה מידאי אנשים מהם נהיו נגד הרבי "רק לאחר שהציקו להם". וכמה מארגני כנסים קיבלו בשעתו איומים לבטל את הזמנתו למקומות בהם הוזמן לנאום או להשתתף ?

    לאחר שאנשי הרבי הנוכחי לימדו פרק באיך "בוחרים" רבי ורודפים את הרבי שלא מוצא חן בעיניהם, שלא יבואו בטענות לאיש. בפרט שאיש לא יצא "נגד" עד שהחלו לרדוף כל מה שזז כפרנואידים ונחיתיים.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.