רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 29 באוגוסט 2012

איך טיפל הרב שך באיום על גיוס בני הישיבות: הוא איים כי כולנו נרד מארץ ישראל

כשאני עובר על הארכיון שלי אני מוצא הרבה דברים מענינים, בין היתר נקלעתי כאן למשהו מעניין מחודש אב תשמ"ח לפני 24 שנים, הרב שך נאם בכינוס של 'ירחי כלה' ועסק בענין גיוס בני הישיבות. באותן ימים שוב העלו את הנושא בכנסת החילונים תבעו לגייס את החרדים

וכך אמר הרב שך: כי אם יחליטו לגייס את בני הישיבות הוא ייצא יחד עם בני הישיבות לגלות

מדוע בימינו לא שמענו מר' שמואל אויערבך לפחות, כי הוא מתכונן לעזוב את הארץ בשל גזירת הגיוס?

5 תגובות:

  1. והשאלה שלי: האם להאמין לרב שך בכזה דבר הוא לא קיום היעוד: פתי מאמין לכל דבר?
    ואם כן אין שאלה על הרב אוויערבך על שלא אומר כדיבור הזה, פשוט כי לא מאמין למה שאמר אז הרב שך!!!

    השבמחק
  2. בכדי לצאת מהארץ צריך אישור מהצבא והם ימנעו מלאשר ב' מקסימום הם יגידו תודה שירד להם עומס מתקציב המדינה הכל רק דיבורים וקלאנפאדי

    השבמחק
    תשובות
    1. בכדי לצאת מהארץ, אתה צריך אישור מהמקום שאליו אתה מתכוין להגיע. אף מקום בעולם, לא מחכה לבחורי הישיבה בהמוניהם. כדאי להפסיק לאיים ברובה לא טעון.

      מחק
  3. שאולזון אתה אדם הגון.
    אז ממך אני מבקש שבאשרויות למטה בין:

    חזק מעניין יפה . תשים גם: לא אהבתי/ לא לעניין וכו'

    השבמחק
    תשובות
    1. התכנה נותנת לי רק 3 אפשרויות, אתה מעלה רעיון טוב, שלפחות אחד מן השלשה יהיה לא אהבתי, אראה אם אפשר להכניס 2 מילים, התוכנה כרגע מאפשרת לי להכניס רק מילה אחת לכל משבצת, ואם זה אפשרי אשתדל בל"נ

      אולי אעשה אחד לענין ואחד לא לענין, אבדוק בל"נ יותר מאוחר כשאהיה במשרד

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.