רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 29 ביוני 2022

מבזקים

 

🔎  מבקר המדינה אנגלמן: המחשב של ועדת הבחירות המרכזית מצביע על כך שהמערכת בת יותר מעשור, ושלא בוצעו בה בדיקות מקיפות הנדרשות להגנת הסייבר. כמו כן ליקויים נמצאו במערכות ציבוריות נוספות, בהן בתי חולים ומערכות רשות המיסים.

🔎  ‏חה"כ איתמר בן גביר לבועז גולן : "לא הייתי נותן ללפיד לנהל חנות מכולת. הוא לא מתאים להיות לא רה"מ ולא שר בממשלה".

🔎  השופטת אילה פורקצ׳יה, יו״ר הועדה הציבורית לקביעת מימון המפלגות הודיעה כי סכום יחידת המיליון יעלה ב-12% השיקולים - ההתייקרויות בעלויות הקמפיינים והבחירות החוזרות ונשנות. (דפנה ליאל)

🔎  ‏תוספת של יותר מ-20 מיליון שקל: מימון המפלגות יגדל בכ-200 אלף שקלים עבור כל ח"כ.

🔎  אדמקר: ההחלטה של בנט (שהשבוע עוד הרהר בהתמודדות) התקבלה לאחר שחשש שאם ירוץ, ייתקל בקולות שיקראו לו לפרוש מהמירוץ מחשש שיבזבז קולות לגוש המרכז. העדיף לנקוט יוזמה ולפרוש, מאשר להידחק החוצה מהפוליטיקה.

🔎  עטרה גרמן: ‏מפלגת ימינה רשומה בחוק על שמו של נפתלי בנט הוא הבעלים וזה שמחזיק בה מבחינה כלכלית וחוקית. הוא לא מוכר את המפלגה לשקד אלא מעניק לה אותה בפיקדון. בין בנט ושקד צפוי להיחתם ביניהם הסכם שיעגן זאת.

🔎  הצהרת בנט: אמשיך לשרת כרה"מ החלופי כמה שיידרש. אין בכוונתי להתמודד בבחירות הקרובות. אני משאיר אחריי מדינה משגשגת וחזקה. הפסקנו לעשות בשנה מה שממשלות לא עשו בכהונה שלמה.

🔎  עוד מבנט: מבקש להודות לאיילת שקד שתקבל לידיה את הנהגת המפלגה ותובילה לטובה,  בקרוב יהיו בשורות חשובות ומשמחות בנושאים שנוגעים לעתידנו.

🔎  עמית סגל: השופט ברעם נגד התובעת ביומה האחרון של עדות פילבר: אני מרגיש לא נוח עם החקירה החוזרת, זה לא חקירה חוזרת. העד שוב ושוב שולל ואת חוזרת ושואלת אותו "אתה לא יכול לשלול". השופט שחם: אם העד "לא שולל", מה אפשר לעשות עם זה מבחינת ממצאים?

🔎  ‏משפט נתניהו: אחרי כשבועיים של הפסקה עקב הידבקותו בקורונה של השופט עודד שחם - עדות פילבר מתחדשת. התובעת יהודית תירוש חוקרת אותו בחקירה חוזרת, שצפויה להסתיים עוד היום. אם לא תהיינה הפתעות - פילבר יסיים היום את עדותו במשפט.

🔎  עוד מעמית סגל: הסבר קצר: התביעה צריכה להוכיח מעל לכל ספק סביר, וההגנה מבקשת לנטוע ספק סביר. שחם רומז שפה התהפכו היוצרות: ההגנה הוכיחה שהפגישה לא הייתה במועד שמופיע בכתב האישום, ועכשיו התביעה מנסה להציע אפשרויות מתי הפגישה כן הייתה.

🔎  ‏נכון לחצות הלילה, 307 ישראלים וישראליות מאושפזים במצב קשה או אנוש כתוצאה מהידבקות בקורונה. מדובר בשיא של שלושת החודשים האחרונים, ובעלייה של כמעט 100% בשבוע. (לנגרמן).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.