רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 29 ביוני 2022

מבזקים

 

🔎  ׳ווינט׳: הסתיימו נכון לעכשיו, החיפושים באזור מירון אחרי הנער הנעדר מוישי קליינמן. בחיפושים השתתפו בלשים, כלבנים ופרשים. החיפושים לא התמקדו הפעם באזור ציון הרשב״י אלא ציונים אחרים באזור, של רבי יוסי הגלילי ותנאים נוספים.

🔎  הלל ביטון: בשעה זו כוחות משטרה ואיתם אמצעים מיוחדים סורקים תא שטח סמוך להר מירון, בעקבות התפתחות בחקירת היעלמותו של הנער מוישי קליינרמן.

🔎   רבנים בציבור החסידי זועמים על ביטאון דגל התורה יתד נאמן שהשתלח הבוקר בחריפות באדמו"ר מבעלזא. בימים הקרובים תצא משלחת רבנית לבתי האדמו"רים חברי מועצג"ת כדי לדון בחרדה העצומה לנוכח שיתוף הפעולה של חברי כנסת בדגל עם ההסתדרות הציונית, ועם הרפורמים, בניגוד גמור לדעת כל גדולי ישראל בעבר ובהווה, ובניגוד להשקפה שהובעה בחריפות במשך השנים בעיתון יתד נאמן בהכוונת הרבנים .

🔎  חלילה לא ימנעו לימודי תורה רק יוסיפו קצת לימודי כפירה - מנכ"לית משרד החינוך דלית שטאובר למנדיביתאן: התכנית החדשה איננה כפיה, היא לא נוגעת ולא מתערבת כמלוא נימה בלימודי הקודש של בית הספר, לא תהיה שום פגיעה בחינוך הטהור. שמעתי את הפרסומים כאילו המטרה היא לפגוע ברשתות הגדולות וליבי בכה 

🔎  הרפורמים קוראים לראש הממשלה המיועד יאיר לפיד לבצע מחטף ולאשר בתקופת הבחירות את מתווה הכותל

🔎  נדב אלימלך: ‏היום יגיעו לכנסת שניים: האחד נפתלי בנט שיגיע עם שיירת רה״מ וגדוד מאבטחים והשני יאיר לפיד. עם הישמע ״חוק התפזרות הכנסת ה24 עבר בקריאה השלישית״ יאיר לפיד יהיה לרה״מ ה14 של ישראל. בצאתם מההמליאה מעגל האבטחה של לפיד יעובה והוא יעזוב את הכנסת בשיירה המוכרת, שיירת רה״מ .

🔎  השר הנדל בתגובה: ‏אריה, להתנשא ולשנוא ציבור זה לפעול נגדו. לשקר לו. למנוע מחרדים שרוצים בכך חיבור לסיבים לבית. לשתוק כשיש אפלייה נגד בנות ספרדיות בסמינרים. לנסות למנוע ממי שרוצה ניוד מספרים אפשרות כזו, ולטעון שזה ״חירות״.בעוד חודש אפשר יהיה לנייד. ועד רבנים ספרדי יקום כתחרות לעסקנים של גור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.