רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 30 ביוני 2022

משולם צפניה - 'מושלם' מבחוץ אך מה הוא 'צופן' בפנים ???


 ישנה בעיה רצינית כאשר מתעסקים עם אנשים ציניים שלא מעניינת אותם האמת, ולא המוסריות.

רק דבר אחד, - איך אני יוצא טוב בעיני הציבור, ומוציא טוב את מי שיש לי אינטרס לייצג [ ברגע זה כמובן - זה יכול להתהפך בכל רגע...]

לצערי נפלנו עם אחד כזה.

אין נברא אחד בעולם יהודי או גוי, דתי או חילוני. שיוודע לפרטים המדוייקים והמזעזעים של הפשעים המטורפים שברלנד ביצע במשך כחמישים שנה, ברצוח ונאוף וגנוב בכמות וב'איכות' בלתי נתפסת לאנשים תמימים מבחוץ, מתוך סטייה ותאווה סאדיסטית בלתי נשלטת.

והעולה על  כולנה, שיווק את עצמו כעבודה זרה ושיבש  לצורך כך  את יסודות התורה ואת תורת הקבלה ושיטת ברסלב, - הכל למטרה אחת. להמשיך ולמלא את תאוותיו המטורפות תוך כדי נטרול כל התנגדות וחשיבה הגיונית כלפיו, הן מבחוץ על ידי מנהיגי הדור, והן מבית על ידי חסידיו האומללים.

לצערנו הוא הצליח בכך בצורה מסחררת ואילולי נתפס בקלונו על ידי חסיד שוטה [עכ"פ באותו זמן], ואילולי סיכנו מספר יהודים את חייהם כפשוטו כדי לנטרל את המחבל הפוגע כדין התורה וכפסק גדולי הדיינים, שסוטה הפוגע בנשים וילדים, יש לנטרלו בכל אמצעי אפשרי.

הוא מצידו עשה הכל כדי להמשיך בכך - וזאת למרות שהוצע לו כפי שכבר נכתב בעבר, לעזוב את ההנהגה ולקבל בתמורה השתקה מוחלטת של הפרשה.

נשוב ונציין את העובדה המטורפת שאין  לה אח וריע,- אשתו ובנו מנעו ממנו במשך 10 שנים על ידי מאבטחים בריונים, כל גישה לנשים ואפילו למכשיר פלאפון!!! וכאשר באקראי הוא הצליח להשיג טלפון - מיד נקראה אישה 'ליחידות'...!!!! - כן, זה ה'בעל תשובה' שלך צפניה.

ההוראות  המטורפת המזעזעות והנפשעות שלו ברוחניות ובגשמיות למאות ואלפי אנשים, הם סיבה לעוד סדרת תחקירים שתסמר את שערות  ראשכם. - לדעתי ה'מצוות' שלו גרועות וחמורות הרבה יותר מ'העבירות'....

זה בן אדם שהיווה דוגמא וכך חינך את תלמידיו, לשקר לכל אחד כל הזמן, כדי להינצל מביקורת וכדי לתעתע בציבור. מיותר להאריך בזה.

לצערי אתה בעצמך יודע שזה שקר, ושהוא לא שולט בעצמו ובמקביל מאמין וומשווק למאמיניו את המשיחיות שלו, על משמעותה הברורה המוחלטת והמיידית - שהוא 'יודע' מה שהוא עושה ולצדיק מותר ויש בזה תיקונים וכו' עפ"ל. וכלפי חוץ מחליפים משחק לפי הצורך והאפשרות.

וכעת המשחק הוא 'בעל תשובה'

לכן אין מנוס מלקרוע את מסיכת הצביעות, ולבוז לך מעומק הלב, - את מוכן לשקר לציבור [כי הרי אתה בעצמך יודע היטב עם איזה פושע יש לנו עסק]. אתה מוכן להכשיר את השרץ ומתאמץ לשווא להכשיר את התועבה המטונפת הזאת בציבור.

נאמר בצורה ברורה, ברלנד הפושע גרוע בהרבה מוולדר, משי זהב, משה יזדי ועוד ועוד - כולם ביחד!!! כמות הפשעים האדירה שלו, והריסת חיי מאות משפחות באופן חסר תקנה, תוך גזילת מליונים ועושק אומללים, עיוות האמונה ואורח החיים הנורמלי של מאות בני נוער ועוד, את זה אף אחד לא עשה בצורה חמורה כל כך.

ואתה מנסה ל'הלבין' ולהמשיך לשחק איתו את משחק ה'צדיק'???? טיפש ורשע שכמוך!

אבל הכל יהיה לטובה ולברכה- בזכות האנשים ה'מתוקים' מהסוג שלך - יוודע וייצא קלונו של המתועב באופן ברור ומוחלט, כך שגם עוד 10 דורות נדע כולנו באיזה  זוועה וטירוף מדובר. ועם  ישראל ינצל משכתוב ההסטוריה  והפיכתו לעוד סוג של 'אותו האיש' איזה  יישו מסכן שנרדף על לא עוול בכפו, כי לא 'השיגו' את 'עומק' כוונתו.

אוי לנו שכך עלה בימינו. 

ואילו חיינו בזמן שיד בית דין תקיפה - הייתי מר צפניה חוטף קצת מכות מרדות, עד שהיית נגמל מהסטייה המפגרת של הגנה על הגדולים  שבפושעים בישראל, והצגתם כמסכנים 'בעלי תשובה'.

רפואה שלימה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.