רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 30 ביוני 2022

מבזקים

 

🔎  יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני:
עמדתנו הייתה שתאריך הבחירות יהיה ב- ל' בתשרי, אבל הקואליציה יחד עם הרשימה המשותפת הצביעו ברוב קולות על התאריך ז' בחשוון תשפ"ג. "בשם השם נעשה ונצליח!"

🔎  אבי רבינא: ‏גורם ביהדות התורה אומר: "מפסיקים לדבר על התרחישים - אם ביבי לא ישיג 61. הדיבורים עד עכשיו על הליכה אפשרית עם גנץ ביום שאחרי, נועדו בעיקר לדחוק את נתניהו להקמת ממשלה חלופית. כעת, כשהולכים לבחירות, נתייצב מאחורי נתניהו על מלא"

🔎  משבר פנימי בין 'דגל' ל'אגודה' שיוכרע כנראה רק בדקה ה 90 בו יקבע הרכב הסיעה המפוצלת או המאוחדת בבחירות לכנסת ה 25, שגם שאלת העומד בראש הסיעה תצית קרב פנימי בין המפלגות.

🔎  יוצאים לדרך חדשה: ראשי זק"א ישראל בהודעה למתנדבים - "שמים את המשקעים מאחורינו. החלטנו לשנות את השם זק"א ישראל ולהרבות שלום בעולם. פעילות הארגון ויחידות המתנדבים תמשך כרגיל ונשקיע משאבים בפיתוח והגדלת יחידות ופעילויות נוספות".

🔎  הרב זאב פרקש חבר הוועדה הפוליטית של בעלזא ל'משפחה': "בימים אלו מוקמת מנהלת פדגוגית ותקציבאית מטעם החסידות שתשב עם צוותים של משרד החינוך כדי להגיע לסיכומים האחרונים, בדומה לצוותות של רשתות אחרות" :

🔎  הרב פרקש מבעלזא ל'משפחה' על השאלה מאיפה יהיו מורים מוכשרים למקצועות: "מרבית המלמדים שלנו הם בעלי תואר, ואחרים נמצאים בשלבים אחרונים לקבלת התואר. כמו שכולם מבינים שעו"ד ורו"ח חייב רשיון והכשרה, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר באנשים שמתעסקים בדור העתיד שלנו, חייבים להיות בעלי הכשרה מקצועית. אם נצטרך נגייס מלמדים מהחינוך העצמאי". :

🔎  ‏ניר אורבך במליאה: "הניסוי נכשל. הקו האדום שלי היה שיתוף פעולה והישענות על המשותפת. הקו האדום הגיע"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.