רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 29 ביוני 2022

מבזקים

 

🔎  נחשף הדיל: עוזר של ח"כ מיהדות התורה מתפטר מתפקידו ויתמנה לראש המטה של אלי בן דהן בבתי הדין הרבניים, בן דהן נבחר על ידי השר כהנא בתמיכת הגר"ד לאו. הגר"י יוסף החרים את הדיון.

🔎  קובי בורנשטיין: ‏סגן השר כהנא כינס היום את הדרג המקצועי לסיכום תחקיר מירון תשפ"ב. לדבריו, "אפס הרוגים ופצועים זו הצלחה. ביעד של חגיגה מוצלחת, נכשלנו". מתוך הבנה שלא תהיה ממשלה לפחות עד ינואר הנחה כהנא לקיים דיון התנעה כבר בשבועיים הקרובים, לעבוד ע"פ המתווה הקיים ולפתור את בעיית הצפיפות

🔎  הפגנת ענק בבית שמש נגד ‏יום משטרה וקהילה בפארק ירמות. המחאה באה בעקבות מכתב של רבנים בעיר שקרא באזהרה חמורה שלא להשתתף ביום ׳משטרה וקהילה׳ כי הוא ״נוגד את המסורת ואת הרוח אותה אנו כה עמלים להשריש בתלמידינו". (חיים גולדיטש).

🔎  בסקר חדשות 12 ימינה בראשות איילת שקד עם 5 מנדטים, גוש נתניהו עם 63 מנדטים (דפנה ליאל).

🔎  סקר 'ערוץ 12' הערב: הליכוד 34, יש עתיד 20, כחול לבן 9, הציונות הדתית 9, שס 8, יהדות התורה 7, המשותפת 6, העבודה 5, ליברמן 5, ימינה - שקד 5, רע״מ 4, מרצ 4, תקווה חדשה 4. גוש נתניהו ושקד 63 .

🔎  חוק פיזור הכנסת עבר בקריאה ראשונה ברוב של 75 תומכים מול 5 מתנגדים (נוסח אחר כבר עבר בראשונה וכל הנוסחים יאוחדו לקראת השניה והשלישית)

🔎  עמית סגל: ישראל ביתנו הגישה מאות הסתייגויות ומאיימת לעכב את אישור פיזור הכנסת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.