רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 30 ביוני 2022

מבזקים

 

🔎  טיבי לעבאס: אתה מנשק לו (לנתניהו) את התחת כדי שייקח אותך 
עבאס: אני שלחתי אותו הביתה אתם אלה שרוצים להחזיר אותו
טיבי: בגלל סמוטריץ׳ אתה לא עם ביבי

🔎  ח"כ יעקב אשר ל'יתד' על פרישת בנט: "זה סופו של מי שמחליף זהויות ואמונות רק בשביל לשמור על כסאו הפוליטי, כשהוא בועט בכל דבר שבקדושה ופוגע בציבורים שלמים שלא עשו לו דבר. הגיע הזמן שגם אנשים שמרגישים שכרון כח יידעו  שהקב"ה מנהל את העולם ויש מידה כנגד מידה, ואנחנו נלמד שגם מי שמראים לנו פנים שוחקות כשנוח להם, לא יעזרו לנו ביום פקודה".

🔎  ‏מהומה במליאה בנאום נתניהו, אחרי שאמר שלא יחברו לחברי הכנסת הערבים. נתניהו נזף ביו״ר הכנסת מיקי לוי ״ככה לא מתנהלים, תעיף אותם מהמליאה״

🔎  יקי אדמקר: ‏רגע לפני פיזור הכנסת, צריך להודות: מעולם לא היה יו״ר כנסת כל כך לא ממלכתי כמו מיקי לוי. מעיר וקורא לסדר ומרחיק בביריונות ח״כים באופוזיציה ומתעלם מהפרעות דומות של הקואליציה, נוקט צד ומשמיע מכסא היו״ר הערות פוליטיות פעם אחר פעם. לו רק זה היה יריב לוין או אדלשטיין - מזמן היו סופגים.

🔎  עמית סגל: הבחירות בעוד 124 יום - מערכת הבחירות הארוכה ביותר בישראל במאה ה-21.

🔎  אריה דרעי בכנס סגור: הממשלה הרעה הזאת עשתה  הכל בכדי לפתות את החרדים ולהיכנס לממשלה, תמיד אמרו שהחרדים רוצים רק כסף, הם עשו הכל בכדי לנסות ולהכניע אותנו, אלקין ושקד פגעו בתוכניות הדיור, ליברמן עשה הכל לפגוע בכיס של האזרח החרדי. הם היו בטוחים שנרוץ אליהם. (ינון מגל)

🔎  ‏ח"כ יעקב אשר מיהדות התורה: "ברור שגנץ עדיף על בנט או לפיד, אבל מכאן ועד ממשלה - רחוקה מאוד הדרך".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.