רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 30 ביוני 2022

מרן ר' דב לנדו לא הסכים לשבת על כסא של אדמו"ר


 לחיים היקר

היי נשמה,
אשמח להישאר בעילום שם אני ליטאי לשעבר כהיום מנהל צוות סאונדמ'נים והגברה
אני הייתי שמה באירוע של ויזניץ אחראי על ההגברה, פעם ראשונה שהייתי שמה היה מאד חמוד
בתור ליטאי לשעבר כמובן נדרכתי לראות את רבי דב לנדאו נכנס ואני חייב לציין ולתקן טעות שחלה במהדורה שלך ושצריך לתקן את זה, האחראים הכינו את אותם כיסאות גם לאדמורים וגם לרבי דב לנדאו אלא כשהוא נכנס הוא נשאר לעמוד דקה שלימה ורב עם אחד מהרבנים שמה שהוא לא רוצה לשבת על זה עד שבסוף הוא הסכים להתיישב על זה שוראים אותו בתמונה,
ככה שויזניץ לא זלזלו אלא כיבדו אותו באותו כיסא ואף בשירה אדירה, אלא מה ?? ההיפך הוא הנכון רבי דב לנדאו במידותיו הנאצלות מאס בכבוד והעדיף לשבת על הכיסא הפשוט
אשמח לראות במהירות את התיקון
תודה על כל המדורות שלך 
ועל התעקשותך תמיד להוציא את האמת לאור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.