רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 30 ביוני 2022

מבזקים

 

🔎  העוזרת המדינית של בנט לשעבר שמרית מאיר בריאיון לידיעות אחרונות: "בנט וכל הקואליציה נכנעו לסחטנות. מרוב ההיאחזות הנואשת בכיסא, הוא נשבר".

🔎  עוד משמרית מאיר לנדב איל: "בחול המועד פסח הבנתי שהתוכנית למושב היא להישען על שיתופי פעולה עם הרשימה המשותפת, אוסמה סעדי ואחמד טיבי. הרי אין רוב לממשלה ולכן החלטתי לעזוב".

🔎  ועידת מפלגת העבודה אישרה את מועד הבחירות הפנימיות לראשות המפלגה והן יתקיימו ב-18.7.22. הבחירות יתבצעו באופן אלקטרוני, ובנוסף יוצבו 4 קלפיות בערים: ב״ש, חיפה, ירושלים ותל אביב (חדשות 12).

🔎  חה"כ משה גפני ב"פילפוליטיקה": "לא החרמתי את לפיד. יש שלושה אנשים בממשלה שאיתם לא דיברתי וביקשתי גם מהחברים: ליברמן, יועז הנדל ומתן כהנא. הקו היה מיליטנטי. הלכנו בלי הנחות וסברנו שאין לקואליציה הזו אחיזה במציאות, אין לה תשתית משותפת".

🔎  טראמפ בריאיון: אתמוך בביבי בבחירות הקרובות למרות שהוא אכזב אותי. אז בעצם ביידן עם לפיד וטראמפ עם ביבי. נשאר רק פוטין. (עמית סגל).

🔎  עמית ולדמן: משרד החוץ של צפון קוריאה טען שארצות הברית מנצלת את התפרצות הקורונה במדינה כדי להציע סיוע הומניטרי למטרות פוליטיות. לפי המשרד, על ארצות הברית לוותר על ההצעה ההומניטרית המביכה ולדאוג למצב הקורונה בשטח שלה .

🔎  פה אחד: בתום דיון ממושך מומחי הצט"מ החליטו להמליץ למנכ"ל משרד הבריאות לאפשר מתן חיסון נגד קורונה לילדים בני חצי שנה עד 5 שנים (יולן כהן).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.