רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 30 ביוני 2022

מבזקים

 

🔎  ח"כ סמוטריץ' על פרישת בנט: "ההחלטה לפרוש מהחיים הפוליטיים אינה שלו, אלא של הציבור שמאס בו והקיא אותו מתוכו".

🔎  אליעזר שולמן ב'משפחה': הקואליציה מסיימת הבוקר את ימיה כשהיא פצועה וחבולה, מסוכסכת בינה לבין עצמה, מיכאלי וליברמן נגד לפיד וסער והאופוזיציה רק מרוויחה מכך.

🔎  ועדת חוקה, אישרה את חוק הבחירות לכנסת ה-25. בהצעה נכללים גם שינויים בחוקי תעמולת הבחירות, בהם חובת שקיפות לכל פרסום מפלגתי במהלך תקופת הבחירות, כולל טוקבקים. ההצעה גם קובעת כי יוצבו קלפיות בדיור מוגן, בתי אבות ומקבצי דיור, שבהם מתגוררים לפחות 75 דיירים.

🔎  עמית סגל: מיד אחרי ההצבעה על פיזור הכנסת, כשקם בפעם האחרונה מכס ראש הממשלה, נפתלי בנט לקח בטעות את הטלפון של יאיר לפיד. אח שלי, אמר לפיד, לקחת לי את הטלפון. אח שלי, השיב לו בנט, לקחת לי את התפקיד.

🔎  בליכוד טרם נקבע תאריך הפריימריז. מתלבטים בין שתי האפשרויות:  26.7  ו 9.8 (אנה רבסקי).

🔎  עמיאל ירחי: נטישה המונית בקבוצת הפעילים של ימינה "הגרעין של ימינה", נותרו 46 בלבד.

🔎  ספי עובדיה ב'חדשות 13': בשל כהונתו הקצרה בנט לא זכאי להטבות המגיעות לרה״מ לשעבר: לשכה, משרד ומזכירות. כשהרף המינימלי עומד על שנה וחצי כהונה. בלשכתו בדקו השבוע עם גורמים משפטיים האם ימיו כראש ממשלה חליפי יביאו אותו לרף הנדרש לצורך קבלת התנאים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.