רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 28 ביוני 2022

מבזקים

 

🔎  יו"ר סיעת יהדוה"ת ח"כ מאיר פרוש לקאהן וחכם ב׳קול חי׳: "ישבנו עם ׳דגל התורה׳ בישיבת הסיעה ונושא הפיצול לא עלה שם. אם יבואו לדבר איתנו, נדע מה לענות. אם תהיה להם הוראה להתפצל, נכלכל את צעדנו. לא נעודד את זה".

🔎  עוד מח"כ פרוש ב'קול חי' על הטענה של דגה"ת שקולות חסידיים יצביעו לבן גביר: "מעולם לא הצקתי לדגל התורה בעניין קולות, להזכירכם שלפני שתי מערכות בחירות היה דאבל ביתד על כל ההישגים שהיו ביו"ש והיא ניכסה את זה לעצמה, אז אם היה חסר במערכת בחירות אחת זה לא אומר שדגל התורה איבדה קולות. יש לנו מטרה להביא כמה שיותר קולות מכל מקום אפשרי".

🔎  ‏הוועדה לשירותי דת היית אמורה להתכנס הבוקר לדיון מסקנות על הילולת הרשב"י, השר עמר בר לב וסגן השר מתן כהנא ביקשו לדחות את הדיון עד לאחר הצגת תחקיר המשטרה, מלינובסקי סירבה, הנדל ובר לב הודיעו כי הם ואנשי משרדם יחרימו את הדיון - הדיון בוטל. (קלמן).

🔎  ‏אריה דרעי נגד איווט בכנס של חסידות ויז'ניץ': "פתאום הוא דואג לשמנים? הייתי שולח לו תמונה של עצמו שיבין איך הוא נראה. התחייבות שלי אישית, אנחנו בשבוע אחד נמחוק את כל כל הגזירות שלהם".(רבינא)

🔎  ‏סקר שמופץ בודק את האפשרות שבן גביר ירוץ בנפרד במקרה של הורדת אחוז החסימה או שיעמוד בראשות 'הציונות הדתית', במקומו של סמוטריץ'. נבדק גם היחס לחברותו בקואליציה הבאה (יאיר כלפה).

🔎  בנצי רובין בסרוגים:
‏בסקר פנימי, שתוצאותיו הגיעו לידי סרוגים, עולה שבמקרה שבן גביר יעמוד בראשות 'הציונות הדתית' הוא מוסיף עוד 3 מנדטים שמגיעים בעיקר ממצביעי הליכוד.
לפי הסקר, שבכלל נערך למפלגת קואליציה, בן גביר גורף 11 מנדטים מול סמוטריץ שמביא 8 מנדטים.

🔎  חזקי ברוך: ‏לא בלתי מעניין - על רקע הבחירות ח"כ בן גביר נצפה יוצא מלשכתו של ח"כ אבי מעוז. בסביבתם אומרים כי הייתה פגישה טובה. נזכיר כי מעוז דורש 2 מקומות בעשירייה הראשונה ברשימה לכנסת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.