רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 8 בדצמבר 2021

האדמו"ר מויזניץ שיכון מהתל בדין תורה ושם אותם ללעג וקלס


מאת ויזניצאי

נפל דבר בישראל
יצא המרצע מהשק
מרן האדמו"ר מויזניץ שיכון, בהתערבות אישית נגד פסק דין תורה הורה אמש לבית הדין הרבני באשדוד שלא להוציא צו מניעה נגד הנהלת בית הספר ויזניץ שיכון באשדוד המסרבים לציית לדין תורה השם ישמרנו
.
הפרטים המלאים בהמשך.

זה זמן רב, אשר המריבות בתוככי בית הספר ויזניץ שיכון באשדוד לא נגמרו.

תמצית הדברים שמנהלת בית הספר השתלטה על קופת ועמותת בית הספר וכל התקציבים, ושללה ממנכל המוסדות הרב גוטמן, את כל הגישה לניהול הכספי.

הדברים הדרדרו, למריבות ומחלוקת אין סופיות.
כאשר נודע הדבר למרן האדמו"ר מויזניץ שיכון, והוא ציווה על כל הצדדים ללכת לדין תורה, שיבהירו את הדברים פעם אחת ולתמיד.

הצדדים הלכו כמצוות האדמור לדין תורה, בית הדין פסק לאחר דיונים ארוכים, שהצדק עם המנכל הרב גוטמן, אך מנהלת בית הספר המקושרת לעסקונה הסובבת את בית האדמור מויזניץ שיכון, סירבה לקיים את פסק דין תורה, ושמה פס ושחוק על הפסק!

בצר לו פנה המנכל הרב גוטמן, שוב לבית הדין, וביקש להוציא צו מניעה כנגד הנהלת בית הספר ומנהלה, אשר אינם מקיימים את פסק הדין.

אך בית הדין ניסה להתחמק, לבסוף מזכיר בית הדין, אמר להרב גוטמן אנו לא יכולים לתת לך צו מניעה, עקב כך שמרן האדמו"ר התקשר אישית  לב"ד וביקש שלא להוציא צו מניעה כנגד המנהלת בשום פנים ואופן!!
שומו שמים!
הישמע כדבר הזה בישראל שאדמור יצא כנגד פסק חלוט של דין תורה, שהוא בעצמו ביקש ללכת לדין תורה, אך לבסוף לא רק שלא מקיימים הפסק"ד, אלא נותנים יד לפושעים, ואינו מניח לבית להוציא צו מניעה כנגד הצד שמפר את הפסק?????
הנשמע כזאת בישראל??
ועוד בזאת חנוכה האדמור מויזניץ שיכון מכריז ברמקול בריש גלי, שמי שהפקיד את המכשיר טלפון אצלו ולא קבלו לאחר חנוכה, הוא מבקש ממנו מחילה, והוא מוכן ללכת לדין תורה עמו, בוודאי ובוודאי, הוא ילך לדין תורה ולא יקיים הפסק... א גרויסע חכמה, הוא מרשה לו להתל בכל הציבור שמאמין בו.
בכל עידן שיש לו רמקול הוא צווח על אלו שהולכים לערכאות/ מלשינים, חייבים ללכת רק לדין תורה, וכאן יצא המרצע מן השק, כבר הלכו לדין תורה, והאדמור דנן מנסה להתחכם כנגד הפסק, ונותן יד לפושעים, שומו שמים, תורה תורה חגרי שק. עד היכן הגענו, אוי לדור שאלו הם מנהיגיו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.