רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 8 בדצמבר 2021

תודה לך ר' יונתן, כחבר ילדות אני מזדהה איתך


ר' יונתן זה באמת מסר מרטיט מה שפרסמת באומץ ברבים, כחבר ילדות שלמד איתך בחיידר ברחוב פרי חדש, ואחרי זה בישיבה, אני זוכר את זה עד היום, איך שאמרת שכואב לך הידיים עד היום יונתן!! 
מזעזע מזעזע. אוי יונתן!! כמה כואב לזכור הימים האלה כמה מכות קבלנו מהרב'ה, שאני לא רוצה להזכיר את שמו ימש"ו, כמה בכיתי איתך אז על המכות שקבלנו על גורנישט, ולא היה עם מי לדבר, וגם בישיבה אני זוכר איך שהמשגיח שאני לא רוצה להזכיר את שמו ימ"שו, הרביץ לך לעיני הבחורים, כמה סיוטים יש לי עד היום שאני נזכר מזה, ויש עוד כמה תלמידים שחטפו מכות, ולא היה להם כוח הסבל כמוך ואין כאן המקום להאריך,
אני בכל אופן אין לי את הכוחות האדירים שלך לסלוח ולמחוק את זה כלא היה, לא מוחל לא לרבה ימש"ו ולא למשגיח ימש"ו, עד היום אני סובל מזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.