רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 7 בדצמבר 2021

פוחז והולל

פונה אל כבוד רום מעלת איש האשכולות הרב חיים שאולזון בשמי ובשמם של קהילה המונה למעלה ממאה חמישים איש מהמגזר הליטאי 
בנידון של האי גברא אלימא אדם אשר בזיון כבוד התורה לכתוב ראש ישיבה,  איש רשע מרושע ידוע ומפורסם כפוחז והולל הלא הוא האיש שמחלל שם שמיים עובר כל איסורי התורה 

"שלום בער סורוצקין"

אנו שרויים במצב של  אי שלוות נפש ולצערנו אין מקום בו אנו מוציאים אוזן קשבת על עוולה שבמקום מתוקן היה צריך לדואג ולראות שהעוולה בסדר שכזה תתוקן במיידי 
ואם לא כאמור במקום מתוקן ולא היו מניעים פולטים ואחרים היו זועקים עד לב השמיים אלפיים ורבבות אנשים 

אך כאמור אנו במצב שאין דין ואין דיין 
וכל אדם שבידו כח פוליטי וכד 
אינם חוששים מלעשות פעולות שאין מילה טובה יותר להגדיר את ההתנהלות שלהם  "כפושעים" "גנבים" "רשעים" 
והמצער שאין מקום שנותנים להיתבטאות על מצב שאנשים שכאלו מקומם מאחורי סורג ובריח

מקום היחדי שאינו יירא מלעמיד דברים על דיוקם הלא הוא איש אשר רוח בו הרב שאולזון 
ותקותנו שהקול זעקה דרכיהם תגרום לציבור להתעורר ולהסיק שבלתי שייך לתת ולו עוד יום אחד שישמיכו אותם פושעים גזלנים רמאים יתנו את הדין על מעשיהם וישלמו מחיר על שעשו שלא כדין שלא ביושר 

המצפים לישועה 
ולראות במפלתם של הני רשעים במהרה 

חיים שאולזון משיב:

מזלו של סורוצקין שקפצו כמה עניינים דחופים, בעניינו כמה ימים מאוחר יותר לא יקרה דבר, וגם אם כן נטפל בזה. ישנם דברים שהתחלתי לטפל בזה לפני זה וחייב טיפול מיידי
הנושא לא יירד מסדר היום רבים פנו אלי ושלחו לי הרבה חומר בעניינו, אבל אני רק בשר דם וכמה שאני יכול להספיק אני משתדל, ואי"ה בקרוב ניגש גם אליו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.