"זאב זר בטוויטר"
הרב "הינוקא" במסר חשוב: (שהופץ היום ברשתות).
"אנחנו מצפים ליום שהמשיח יבוא, ולא למשיח עצמו".
תזכורת עוצמתית לכך שמהות הגאולה היא תיקון העולם, הסרת הסבל, וגילוי הטוב – ולא "פולחן אישיות".
התפקיד שלנו הוא לפעול, לתקן מידות, ולא להמתין ב"פסיביות".
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.