רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 28 בדצמבר 2021

יהונתן שוורץ על פרשת ולדר

 

תן לי לומר לך משהו.
אני הייתי זה שדיבר עם חיים וולדר בחודש האחרון, מאז שהסיפור התפוצץ, כל יום.
לא הכרתי אותו מעולם לפני כן ומעולם לא ראיתי אותו, סתם הייתה לי תחושה שקוברים בנאדם והכנסתי את עצמי לזה.
בכל אופן.
יש לי הקלטה של שני רבנים, לאחד מהם התקשרתי ושאלתי למה הוא עשה זאת והוא יפה מאוד התחמק .
יש לי הקלטה ששני רבנים מדברים אחד לשני ואומרים שהדרך היחידה להוריד את חיים ולדר הוא בהפצת סיפור של מין, הוא אדם מידי חזק  וחייבים להוריד אותו.
אני מחזיק בהקלטה הזו ואני התקשרתי לרבנים האלו.
אחד מהם, את השני לא הצלחתי להשיג.
השורה התחתונה כאן היא שאני יודע פרטים רבים על מה שהולך פה.
אני יודע על המסמכים שברשותי שאספו אנשים להוציא עליו בלבול.
הוא היה מאוד חזק בעצמו, חיים ולדר.
אתמול יצאה הקלטה, שכל מי שיש מוח בקדקודו יכול לראות שההקלטה הזו היא ערוכה, העלו קטעים והורידו קטעים, כך שאני לא יודע מה בדיוק טיב ההקלטה.
בשורה התחתונה, אפילו אם ההקלטה נכונה, הרי זו פרשה שהוא עשה בין אדם למקום, לא פגיעה בילדים ולא זה... הוא עבר פוליגרף שהוא סיפר לי שעשה אצל אחד הגדולים שעובד עם השב"כ, זה כמו אחד הגדולים שעובד עם הFBI פה (ארה"ב).
שואלים אותו עשרים שאלות בפעם אחת, ובמספר 15 הוא חייב לשקר, ומסמנים לו לו שישקר, ובעשרים האחרות הוא צריך לענות הכל שקר חוץ מאחת של אמת.
אי אפשר לבלף את זה, הם עושים את זה טוב.
בשורה התחתונה הוא כן עשה פוליגרף, והוא יצא דובר אמת, ואף אחד מהמעורבים בפרשה בשום אופן לא הסכים ללכת לפוליגרף.
בשורה התחתונה רקדו פה אנשים על דם, אנחנו נהיה 'פרומע חברע' (פועלים בשם הדת) שמעלים את זה לטוויטר, ואנחנו נעשה כך ונעשה כך, ואנחנו נראה את עצמנו כקנאים, על חשבונו של האחר.

אני יכול דבר אחד להגיד לך, לצערי לצערי, ידינו שפכו את הדם הזה.
חס ושלום אני לא תומך בפגיעה מינית, אני בעצמי נפגע עבירות מין, אני יודע בדיוק מה זה להיפגע מינית.
אבל אין פה אף ילד או אישה שהלכו למשטרה.
ועוד יותר, בשבוע האחרון נכנסו לפרשה הזו ר' מנדל שפרן והרב בן שמעון שנחשב לרב חרדי בארץ ישראל, אצל הספרדים הוא רב מאוד ידוע.
הם הקימו בית דין כדי להוכיח את האמת, הם רצו פשוט להגיע לחקר האמת.
והם הזהירו את חיים ולדר וחיים ולדר אמר 'קדימה', הוא נתן להם אור ירוק מבחינתו.
אז הקימו בית דין שהשבוע התחילו לעסוק בזה, אבל כנראה שהוא לא היה יכול יותר.
תקשיב, נתנו לבן אדם הזה אקדח, או שאתה יורה בעצמך או שיורים בך, הוא נעבעך הרג את עצמו, רחמנא ליצלן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.