רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 5 בנובמבר 2021

פני החרדים של ימינו - השוחט של לייקוואוד ביקש להתחתן עם גבר חסיד סקווירא


שנים ליבי אומר לי אל תתן אימון באף אחד, ובוודאי שלא במי שנושא תואר ועוד הולך עם שמנה בגדים או עם פראק, תדע כי מדובר במתחזים שקרנים ורמאים, ולמרות שישנם כל כך הרבה שלא מוכנים לקבל גישה זו, אני מודה להקב"ה שלא נתן לי ליפול בפח של המצטדקים והמתחסדים משחקי ה'צדקות' החסידית והליטאית, ואימון יש לי רק לאחר שבדקתי ושוכנעתי כי מדובר באיש אמת. אני לא מתחיל מן החיוב, במצב היהדות החרדית של ימינו כולם חשודים, אחרת ניפול בפח שלהם. כאשר אני עובר על רשימת החרדים 'הצדיקים' שנתפסו במעשים שה' ישמרנו צר לי לקבוע אסור להאמין לאף אחד, ואין עוד חזקת כשרות כמעט לאף אחד למרות שיצעקו ויוכיחו לי שעל פי הלכה יש להם חזקת כשרות

בשביל להבין את הדברים, כאשר עוברים על מי שנתפסו. קחו לדוגמא יהודי שמכר בשר במונסי, הוא היה מתפלל שמנה עשרה חצי שעה, מי שראה אותו בבית כנסת היה נשבע כי אין יותר טוב ממנו לסמוך עליו בענייני כשרות, דווקא הוא רימה והונה מכר טריפות, ומזל שנתפס כי אחרת עד היום הזה איש לא היה מאמין כי אחד כזה מסוגל להאכיל טריפות

בלייקוואוד היה יהודי חרדי שוחט, האמינו כי הוא יהודי ירא שמים ואכלו משחיטתו, שם המזל היה ששמו לב לכל מיני דברים שעשה שלא מצאו חן בעיני מבינים בעניינים שלא עוסקים בהם בגלוי. והנה הכול התגלה, הוא התגרש מאשתו וביקש להתחתן עם גבר שהיה גר בסקווירא ולפני כמה שנים עבר לגור בעיר אחרת. הם פנו לרב אורטודוקסי שיחתן אותם בטענה כי הם 'אורטודוקסים' מקפידים על קלה כבחמורה, ממשיכים להתלבש כמו חרדים ממש, אבל אותו רב לא הסכים הוא שלח אותם לרב רפורמי בניו ג'רסי שיחתן אותם

מה שקרה בסופו של דבר, ברגע האחרון האיש שאמור היה להתחתן עמו הודיע כי הוא חוזר בו, ועתה הוא מחפש גבר אחר שיתחתן עמו

יש לי את השמות של השוחט ושל מי שהוא ביקש להתחתן עמו, יש לי גם את ההיסטוריה שלהם, אלו מספיקים בשביל לקלוט ולהבין כי מי שנראה חרדי, בבית הכנסת אתה משוכנע כי הוא צדיק הדור, וגם לא מדבר באמצע התפילה, טוען כי הוא שומר על הכל, חוץ מעניין אחד שהתורה מכנה תועבה הוא מצא לעצמו מיליון היתרים מדוע מותר לו לעשות כך

אין זה דבר חדש כי חרדים עושים מעשי תועבה, ובהסכמה הרבה גברים עושים מעשים שעל פי החוק אין בכך איסור מפני שדברים כאלו בהסכמה לא רק שמותרים באמריקה, הם הנורמליים ואילו אנו מי שחיים על פי הטבע הלא נורמליים, אבל מדובר במי שהיה 'שוחט' מי שכל כך הרבה אכלו משחיטתו ולא העלו על הדעת שאחד כמוהו מסוגל ויכול לעשות מעשים כאלו

מי שכועס נורא שהדברים התגלו הוא האיש שעמו הוא אמור היה להתחתן, לטענתו זה אמור היה להיות בסודי סודות ועל מנת שאותו שוחט יקבל גרין קארד. באמריקה מותר לגברים להתחתן לכן בהתחלה חשב לעשות לו טובה, אבל לאחר מחשבה שניה ושלישית הוא חזר בו, אבל הסיפור יצא לרחוב - לטענתו יריבים מסחריים הם אלו שהפיצו את הסיפור

אני מבקש להבהיר כאן, כי איננו עוסקים באנשים פרטיים ואין זה מענייננו, מדובר בעניין שזה בינו לבין קונו. הסיבה שאני כותב ומספר את הסיפור בשביל שנדע כי השוחטים הנראים שהם יראי שמיים כל כך רחוקים מכך. הוא לא הראשון ולא האחרון שנגועים בעניינים שהם תועבה, ועל כך הזעקה. לוקחים שוחטים מבלי שבודקים קודם במה הם נגועים

פרט נוסף שחשוב לדעת בסיפור הזה כי אינו שוחט עוד, הוא עבר לעבוד בתחום אחר, ולכן איננו כותבים שמות

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.