רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 24 בנובמבר 2021

מבזקים

 

💥 רבינא על האירוע י"ט כסלו בכפר חב"ד: גופים בחב"ד ששמרו על קשר עם שרים בכירים זעמו "מעולם לא תפסנו צד, וודאי לא באמצעות אירועים א-פוליטיים". אחד משרי הקואליציה התבטא ".אנחנו לא רצויים בחב"ד"

💥 גפני מפלרטט עם עבעס ונוטה להצביע בעד חוק החשמל..
בציונות הדתית קוראים לו להודיע שיתנגד..הוא מסרב..

💥 יניר קוזין: ‏מנסור עבאס שוחח עם גפני כדי לשכנע אותו לתמוך בחוק החשמל. החוק צפוי לעבור בקואליציה ובתמיכת המשותפת אבל נראה שהיה חשוב למנסור לוודא שזה עובר בתמיכה יותר קונצנזוסאלית, זו לא הפעם הראשונה שמנסור מחזר אחרי החרדים. גפני השיב: לא יקרה, והוסיף: אנחנו לא גמ"ח.

💥 המאבק על קדושת הכותל - ח"כ יעקב אשר בדיון שיזם בנושא בכנסת: "הרפורמים שהם מיעוט שולי ביותר בחרו את המקום הכי קדוש של העם היהודי כולו לייצר בו פרובוקציות. אם בגיוס יצאו מיליון איש לרחובות, הפעם אם נידרש לכך ייצאו שני מיליון יהודים שיצעקו 'אל תגעו במשיחי', אל תנסו להתחיל לגעת בזה".

💥 ח"כ יצחק פינדרוס, לגלסנר בקול ברמה: "אני שומע על פרסומים כאילו יש חברים באגו"י שמדברים על כניסה לממשלה. פגשתי את כל חבריי, אף אחד מהם לא מדבר על זה. זה לא נראה רציני. חברי הקואליציה, מנסים לייצר מצג שווא כאילו הממשלה מתפרקת - הממשלה רעה וצריכה להתפרק".

💥 יו"ר סיעת שס ח"כ מיכאל מלכיאלי לאדמקר וישראל כהן ב'קול ברמה': "יוליה מילנובסקי? לוקחים אישה שהיא בור ועם הארץ ונותנים לה בידיים חוקים שהיא לא מבינה בהם כלל. אמרו לה שרפורמת הכשרות זה נגד החרדים והיא מקדמת. לא מגיעים לדיונים שלה כי הכל הצגה".

💥 עוד מח"כ מיכאל מלכיאלי ב'קול ברמה': "שקד ובנט לא מסוגלים להציב גבולות לאף אחד. בנט לא יכול להגיד למרב מיכאלי לא להפעיל תחבורה ציבורית בשבת כי אז הוא לא יהיה ראש ממשלה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.