רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 24 בנובמבר 2021

מבזקים

 

💥 ריבלין חושף ב'בקהילה': לאחר שדרעי הודיע לפרקליטות שיסרב לכל הסדר טיעון שיש בו קלון, הפרקליטות גבשה הצעה חדשה הכוללת פרישה של דרעי מהכנסת עד תום הקדנציה- ללא קלון. דרעי שיצא לחו"ל עד יום ראשון יתן תשובה בשבוע הבא.

💥 ברוך קרא: לפי מה שהתפרסם הערב בעיתון החרדי ״משפחה״, דרעי החליט סופית לא להסכים לקלון וללכת למשפט שילווה בקמפיין נגד רשויות אכיפת החוק כמו בימים ההם.

💥 אביגדור חיות, שבנו נהרג באסון מירון, על המלצות ועדת החקירה הממלכתית ב"קול חי": "ההמלצות נכתבו בדמם של 45 ההרוגים וזה מבורך. אבל עד לרגע זה המדינה לא עשתה דבר בעניין הפיצויים. אפילו לא טלפון אחד לשאול האם אנחנו צריכים עזרה"

💥 עוד מאביגדור חיות ב"קול חי": "אני לא צריך פיצויים, אני מחפש כלים להתמודד. אני נאלץ לממן טיפולים לילדים שלי כל חודש, בכ-9000 שקל. הדבר היחיד שקיבלנו זו תעודת פטירה בדואר"

💥 ‏ליצמן במליאה: בגלל שלא תמכנו בו במרוץ לראשות עיריית ירושלים השר אלקין נוקם בנו בנושא הדיור החרדי.

💥 ליצמן התנה את בואו לחגיגות י"ט כסלו בכפר חב"ד רק אם לא יזמינו את פרוש ואייכלר

💥 ארי קלמן: ‏לראשונה חב"ד לוקחת צד פוליטי ומזמינה לאירועי י"ט כסלו רק חברי אופוזיציה. מדובר בתקדים בחסידות שהתגאתה בכך שהיא איננה פוליטית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.