רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 3 בנובמבר 2021

מבזקים

 

💥 ‏ח"כ אייכלר חשף בפני מליאת הכנסת מסמך נדיר מלפני למעלה ממאה שנה, בו כותבים ראשי הרפורמים שהם לא מעוניינים בבית לאומי לעם היהודי בארץ ישראל

💥 ‏ישי כהן: ‏כך נראה הקיצוץ בתקציב החינוך החרדי. תקציב הסמינרים: מינוס 49.5 מיליון. תקציב רשת ׳בני יוסף׳: מינוס 50 מיליון. תקציב רשת ׳החינוך העצמאי׳: מינוס 40 מיליון. תקציב הישיבות: מינוס 50 מיליון.  תקציב המוכ״שר: מינוס 80 מיליון. תקציב גני המוכ״שר: מינוס 25 מיליון.

💥 ‏הפיליבסטר נמשך - ח"כ יעקב אשר פותח נאום שיימשך חצי שעה ועוקץ את השרים שהתפטרו מהכנסת שנוכחים במליאה: "הייתי בטוח שאצליח לשכנע אתכם להתנגד לתקציב, אבל אז נזכרתי שאתם בכלל לא יכולים להצביע, אתם לא רלוונטיים".

💥 ‏‏סוער במליאה - יעקב אשר מתעמת עם חכ"י ישראל ביתנו: "אתם והבוס שלכם פחדנים, נראה אתכם מעזים לומר לעבאס שאם לא ילמד אזרחות וישים דגל לא יהיה לו תקציב, למה גנבתם את הכסף מהנכדים שלי? מ-53 מיליארד שקל לא היה לכם שקל אחד לזרוק לחרדים? תתביישו לכם!" (ישראל כהן)

💥 ‏ח"כ אחמד טיבי הודיע במליאת הכנסת שהוא וח"כ אוסמה סעדי יצביעו נגד התקציב, יחד עם שאר הרשימה המשותפת

💥 ‏‏דיוני התקציב- ח"כ איימן עודה במתקפה נגד רע"ם במליאה: "רק אנשים רשעים ורעים ששונאים את הציבור שלהם מצביעים בעד תקציב ארור שכזה".

💥 ‏‏ח"כ ‏שיקלי בהפגנת הימין: ״השבוע אנחנו עומדים לחזות בשוחד הפוליטי המסואב ביותר בהיסטוריה של מדינת ישראל. הממשלה הזו נולדה בחטא משולש: שוחד פוליטי, מרמת הציבור והפרת אמונים״

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.