רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 20 ביולי 2021

מבזקים


💥 ‏ח"כ גפני ברשת ב' על החרגת אברכי הציונות הדתית מתוכנית הקיצוצים: "אנחנו לא מצפים שימינה תדאג לציבור החרדי, הם מזמן חצו את הקווים. כיהנתי בתפקיד ממלכתי די בכיר, ומעולם לא היה עולה בדעתי לאשר קריטריון שיהיה טוב לחרדים ורע לחילונים".

💥 תוקף את העלייה להר הבית: יו"ר מפלגת נעם, ח"כ אבי מעוז בראיון לכאן 11 מתנגד לעליית יהודים להר הבית, מבקר את בצלאל סמוטריץ', מדבר על ערכי המשפחה של נתניהו ולא שולל שיתוף פעולה עם רע"ם.

💥 בורנשטיין: באסיפת נציגי החסידים בביץ שמש נכחו נציגי כל החסידויות בעיר, ובהם נציגי בעלזא, ויז'ניץ, פינסק קרלין, מתמידים, רחמסטריווקא, נצח ישראל, זוויעהל, סטריקוב, לעלוב, ויז'ניץ מונסי, ויז'ניץ מרכז, סערט ויז'ניץ, ברסלב, חב"ד, קהל חסידים, צאנז, סוכטשוב, סלאנים, סלונים, נדבורנא ירושלים, בויאן, טשערנוביל, ביאלא, שומרי אמונים, שאץ דרוביטש, קאמרנא, קוסוב ויז'ניץ, באבוב, דזיקוב ויז'ניץ, בוסטון ולעלוב ירושלים.

💥 קובי בורנשטיין חושף: ‏רגע לפני ישיבת המועצה בבית שמש, ישיבה שצפויה להיות סוערת במיוחד ובה ידיחו את אנשיה של ראש העיר בלוך מתפקידי המפתח, חלופת מיילים זועמת בין חברי המועצה ליועמ"ש בהם הם קוראים לו לפסול את עצמו כיוון שהוא מתנהל "כיועץ הפרטי של ראה"ע", ותוקפים אותו על עבירה על החוק לכאורה של ראה"ע.

💥 קובי בורנשטיין: הסתיימה ישיבת המליאה במועצת עיריית בית שמש. כל ההצעות של האופוזיציה עברו. ראש העיר החליטה באופן משונה לנהל את הדיון ולא להצביע.

💥 שר הדתות מתן כהנא מפרסם את תוכניתו לרפורמה בכשרות: ע"פ התכנית שוק הכשרות ייפתח לתחרות. תאגידי כשרות שיעמדו בקריטריונים ההלכתיים שתקבע הרבנות הראשית, יוכיחו עמידות כלכלית וניהולית יוכלו להעניק תעודות כשרות. גופי הכשרות הפרטיים יעסיקו ויפקחו על משגיחי הכשרות. בראש גוף כשרות פרטי יעמוד רב שהוסמך ע"י הרבנות הראשית לישראל.

💥  השר לשירותי דת מתן כהנא - "לאזרחי ישראל מגיעה כשרות טובה יותר. המהפכה בכשרות תחזק את הרבנות הראשית לישראל, תביא להקמת גופי כשרות מקצועיים, תייצר תחרות שתוזיל מחירים ותשפר את איכות הכשרות, תאפשר לעסקים לבחור בין תאגידי כשרות שונים ותשפר את תנאי ההעסקה של המשגיחים"

💥 ‏עוד מרפורמת הכשרות של מתן כהנא - מי שיעסיק מעתה את משגיחי הכשרות אלו תאגידי הכשרות ולא הרבנות. כמו כן, מעתה בתי עסק יחזיקו תעודת כשרות אחת. דהיינו לא יצטרכו להחזיק גם 'בית יוסף' וגם של הרבנות המקומית. סעיף נוסף: כל רב עיר יוכל להעניק כשרות בכל עיר שירצה. ‏למעשה השר מתן כהנא סוגר את כשרות הרבנות הראשית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.