רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 30 ביולי 2021

ווארטים


 

📌"כי יקום בקרבך נביא" (יג, ב)
חסיד אחד ביקש מתלמידו של מרן החפץ חיים זי"ע שיספר לו מופת ממורו ורבו, ענה לו אתם מספרים מופתים ממה שהקדוש ברוך הוא עושה רצון רבכם בבחינת צדיק גוזר והקב"ה מקיים, ואילו אני יכול לספר לך מופתים מה שהחפץ חיים עושה רצונו של מקום, והרה"ק ר' אשר מסטאלין זי"ע אמר שהמופת הכי הגדול היא להיות פשוט'ער ערליכער איד.

📌'חכמה' באה לבנק ומבקשת למשוך סכום כסף גדול.
הפקיד מבקש ממנה: "את מוכנה לזהות את עצמך?"
היא פותחת ארנק, מוציאה מראה, מביטה בה מספר דקות ואומרת, "כן, אני בטוחה שזאת אני'

📌ילד אחד צייר 100 שקל על הרצפה בכיתה
המורה ראתה אותו התכופפה להרים אותו וגילתה שזה רק ציור.
המורה שאלה: מי צייר את זה?
הילד : אני .
המורה: אני רוצה לראות מחר את אבא שלך פה!
הילד: אבא שלי התחשמל, הוא בבית חולים.
המורה לא האמינה לילד, אז הם הלכו לבית חולים.
במיטה בבית חולים האבא ישב כולו שרוף.
המורה : הבן שלך מאוד מוכשר, צייר מאה שקל על רצפת הכיתה.
האבא : אני יודע , הוא צייר 200 שקל על השקע של החשמל

📌איש עסקים אמריקאי נפטר ועלה השמימה. המלאך נתן לו לבחור בין גיהנום גרמני, פולני, אמריקאי או ישראלי.
"מה ההבדל?", שאל.
"כל הארבעה זהים", השיב המלאך, "ב- 06:00 בבוקר מעירים אותך לעבודת פרך. ב- 06:30 הרכבת יוצאת למפעל, ויש רק הפסקה אחת עד 12:00 בלילה".
"אם כך אני בוחר בגיהנום הישראלי", חייך איש העסקים.
"למה דווקא הישראלי?", הסתקרן המלאך.
"אני מכיר את הישראלים", השיב לו, "שש זה לא שש, הרכבת אף פעם לא יוצאת בזמן, במפעלים יש כל הזמן שביתות, וההפסקות... אף פעם לא נגמרות"...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.