רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 30 ביולי 2021

עכשיו יש סייעתא דשמיא לממשלת הזדון?


מאת: חרדי בעולמו

כתבתי כאן לא אחת על האיוולת והשקר שבניכוס שמו יתברך למאבקים פוליטיים. דרכם ונוהגם של הפוליטיקאים (כולל הזרועות המועצגתיות) לנכס אותו יתברך לצרכים הפוליטיים שלהם. בכל עת שהם מרגישים חולשה וצורך ב'שחקן חיזוק' הם מגייסים אותו יתברך למאבק שלהם, שמים מילים בפיו ואז מצטטים - בידענות מופלגת, כאשר זה ע"י הזרוע המועצגתית - מה בדיוק הוא רוצה מאיתנו (תקציר: להצביע לאות הקדושה, ולהשתיק כל ביקורת)

לעיתים הם מגייסים את השמיים לטובתם גם כאשר קורה משהו ראנדומלי. למשל, כאשר יש התפרצות קורונה אז גפני יודע לומר לנו (== יש פוסט מוכן שטרם פורסם) מה הסיבה שבשמיים החליטו להשפריץ עלינו עוד קצת קורונה (כן, ניחשתם נכון. זה בגלל ממשלת השמד, כמובן).

כאשר יו"ר הכנסת שוגה בהצבעתו וחוק הדיינים לא עובר, מיד מתכנסים כל החכי"ם החרדים  לתמונה קבוצתית, כדי להודיע קבל עם ועולם שרואים בחוש שאין לממשלה הזו ס"ד. הנה, משמים מראים להם באצבע שהחוק נגד הדיינים, הינו חוק שמהשמיים לא מסכימים איתו.

אתמול, החוק הזה עבר. אז מה עושים עכשיו? האם עכשיו זה סייעתא דשמיא לצד השני? או שמא, עכשיו זה 'מעשה שטן' שהצליח?אם כן, איך נדע איזה מעשה מוכיח שזה ס"ד ואיזה מעשה הוא בכלל  'מעשה שטן'?

אנא מכם. תפסיקו לחלל שם שמים ברבים כל הזמן. זה בסדר גמור להפסיד פוליטית. זה המשחק, פעם אתה למעלה ופעם אתה למטה, אבל למה אתם מושכים אותו יתברך לנפילות שלכם?? מה הוא קשור למלחמות האגו והכסף שלכם?? המלחמה על חוק הדיינות היא מלחמה חרדית? יש לנו משהו עם העניין הזה?? הרבנות היתה, במהותה וּמִיְּסוֹדָהּ, 'רבנות מטעם'. מה זה הרבנות, זה רבנים שלנו? הם פוסקים לנו? מישהו מאיתנו מתייחס בכלל לאיזו פסיקה שלהם??

כפי שאתה אומר, אין לנו ולרבנות ולא כלום. הרבנות זה מעוז של 'רבנות מטעם' ובקושי רב מאוד, הותר הדבר ליחידים וּבְהֶצְנֵעַ, לעבוד שם. אז עכשיו אתם עושים מזה מלחמה נגד החרדים? אדרבה, המלחמה נגד החרדים היא השיתוף שלהם ברבנות. היינו צריכים להתרחק מהם ת"ק פרסאות. אבל מה לעשות ולא עמד להם כוחם של רבים מול משכורות העתק המוצעות ברבנות ורבים נכשלו באיסור להיכנס לרבנות (הבריסקער רב, בחריפותו, אסר אפילו ללכת על המדרכה שמול הרבנות).

הדיינות גרועה פי אלף. איני מבין בכלל מי מתיר לעצמו ללכת להיות דיין. נכחתם פעם בדיון? רוב הדיונים סבים סביב גיטין. אתם יכולים לנחש איזו זוהמה נוראית יוצאת שם בכל גט. הרי גם אצלנו פנימה מאשימים כל מתגרש בכל ליכלוך שבעולם (כשם שכל מתגרשת 'חיה על כדורים'). את הסיפורים הכי מלוכלכים, שומעות אוזני הדיינים. זה מקומו של איש תורה??? נכון, העולם צריך לבורסקי, אבל למה שחרדים יהיו הבורסקים של החילוניים? שהמיזרוחניקעס יהיו הדיינים שלהם. מי צריך את הליכלוך הזה?? זה מאבק לטובת החרדים???

הדבר היחיד הטוב שיוצא לציבור החרדי מכל התפקידים הללו של דיינים, רבנים מטעם, חכי"ם ועוזריהם וכד' זה רק המעשרות שהם נותנים לנו. חוץ מזה כל התפקידים הנ"ל אינם לטובת העולם החרדי, ובהרבה מהמקרים , זה נגד טובתו של הציבור החרדי.

אז כן, אכן יש לנו ס"ד. והס"ד שלנו מתבטאת בכך שהקב"ה חנן אותנו בדעת, בבינה ובהשכל. כך שאנחנו יכולים להתבונן סביבנו ולהבין שיש לנו כאן עסק עם 'גנבי דעות' וותיקים, שעסוקים בהצדקת מעשיהם הילדותיים והאגואיסטיים מול מציאות שאינה נוחה להם.

 

חרדי בעולמו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.