רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 30 ביולי 2021

מבזקים


 💥 ורטר ב'הארץ': הבעיה העיקרית של ממשלת בנט נעוצה בשרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא־ביטון. הדיווחים דיברו על שיחת נזיפה בין בנט ליש"ב. ובכן, כדאי לשים דברים על דיוקם. לבנט אין מעמד (או מנדטים) לנזוף במי משריו. ובהתחשב במבנה האישיות של הנוגעים בדבר, סביר להניח שאם נשמעה נזיפה או גערה, היתה זו הגברת שנזפה באדון. כל עוד הטרילה שאשא־ביטון את נתניהו, מיקי זוהר ויולי אדלשטיין, מחנה רק־לא־ביבי מחא לה כפיים. עכשיו העונש הזה מושת גם על הגוורדיה החדשה.

💥 עוד מורטר: שר הבריאות הורביץ רצה להפסיק את הופעותיה התקשורתיות של ד"ר שרון אלרעי פרייס. מאחר שלא יכול היה לעשות זאת רק לבכירה אחת במשרד, הורה על עוצר ראיונות לכ־ו־ל־ם. זה החזיק מעמד פחות משבוע.

💥 ‏סקר כאן חדשות: 75.2% מהנשאלים מתכוונים להתחסן במנה שלישית. כ-80% חושבים שיש להטיל הגבלות נוספות על התקהלויות או חוזרים מחו"ל.

💥 סקר 'כאן': 46% סבורים שנתניהו טיפל יותר טוב בקורונה, 15% בנט.

‏💥 משרד הבריאות: 8 חולים קשה נוספו ביממה, מספר החולים קשה עלה ל-167; אין שינוי במספר המונשמים (טויזר).

💥 'ידיעות': החיסון שיינתן לאוכלוסייה המבוגרת החל מיום ראשון אמור להיות בטוח עם זאת, מומחים חלוקים באשר ליעילות המהלך התקדימי שמובילה ישראל .

💥 תאילנד, שמתמודדת בימים אלה עם התפרצות קורונה רחבה, קיבלה מארה"ב מיליון וחצי מנות של חיסון הקורונה של פייזר. מיליון חיסונים נוספים יישלחו בתקופה הקרובה (חדשות 12).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.