רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 20 ביולי 2021

מבזקים


 💥 מועצת הרבנות הראשית דוחה מכל וכל את היוזמה המסוכנת של המשרד לשירותי דת, תכנית שמשמעותה ביטול הכשרות במדינת ישראל.

💥 קובי בורנשטיין: ‏האשמים היחידים ב"מהפכת הכשרות" של כהנא הם הנציגים החרדים שלא דאגו לחוקק חוק כשרות נורמלי לאחר שבג"ץ פסק שמשגיח לא יכול להיות מועסק תחת המושגח. די פאתטי לראות אותם צועקים עכשיו.

‏💥 גפני: "ליברמן וכהנא רוצים למחוק כל זיק של יהדות ולמנוע מיהודים לאכול כשר

💥 יו"ר שס אריה דרעי בתגובה לרפורמה במערך הכשרות: "היום הוסרה המסכה מעל ממשלת בנט, כהנא וקריב. נתנגד בכל תוקף לתהליך ההרסני הזה שפוגע ברוב אזרחי ישראל המסורתיים שומרי הכשרות"

💥 ח"כ יעקב אשר על 'רפורמת הכשרות של השר כהנא: "לא חאן אל אחמר, לא מחדל נתב"ג, לא חל"ת למובטלים, מתן כהנא מצא את האתגר הדחוף ביותר: חיסול הרה"ר שנוסדה על ידי הפועל המזרחי. את הקופון יגזרו כמה יזמים כלכליים ששווה יהיה לבדוק את הקשר שלהם ליוזמה "הנפלאה" של כהנא".

💥 רפורמת הכשרות, חוק החמץ, חוק הגיור, חוק הגיוס ועוד, אלה חוקים שכבר נמצאים על סדר היום הציבורי במשך כמה שנים, הנציגים החרדים שלנו דחקו את הבעיות שוב ושוב וסירבו לטפל בהם במועדם. התוצאה: הממשלה החדשה תתטפל בהכל ואפשר רק לנחש שהם לא יצדדו תמיד בעמדת ההלכה או בטובת המגזר החרדי. (קלמן).

💥 מלכיאלי לגלסנר בקול ברמה: "ברור שנגיע לבג"צ. ברגע שלא תהיה רבנות יבואו ליצנים כמו גלעד קריב וישימו חותמת כשרות. זו קבוצה מטורללת שחוץ מלקעקע את הדת לא עושה כלום".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.