רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 20 ביולי 2021

מבזקים


 💥 התנועה לאיכות השלטון פנתה ליועמ"ש מנדלבליט בדרישה לחדש את החקירה הפלילית של אסון הר מירון במקביל לוועדת החקירה: "הקפאת ההליך הפלילי עלולה לאפשר לחשודים לתאם גרסאות"

💥 אסון מירון: ביומונים החרדים 'יתד' ו'המבשר' מתפרסם הבוקר מודעה מועדת החקירה לאסון כי כל המבקש להעיד בפני הועדה מתבקש למסור תמצית עדות תוך 14 יום. כמו"כ כל מי שהתריע בעבר על כשלים מתבקש לפנות ולעדכן את הועדה.

💥 ישי כהן: ‏אני רואה שיש דיבורים על  "מתווה בתי הכנסת". נראה שמישהו לא הבין שכבר אין טיפת אמון בממשלה, בטח בכל הקשור לקורונה. להערכתי, רוב ככל המגזר החרדי ימשיכו להתפלל כרגיל בבתי הכנסת. מי שנמנע מהגבלות בחופש הגדול, לא יכול להטיל הגבלות בחגי תשרי. כמה קל.

💥 ח"כ אשר בדיון בוועדת החוקה: 100 אלף אזרחים ערבים התכנסו בהר הבית והתקשורת שותקת. קל לדמיין איך היו נפתחות המהדורות אם היה מדובר בהלוויה של רב זקן.

💥 ‏אומן ראש השנה: ח"כ משה ארבל במכתב לנשיא אוקראינה "אני חושש כי השר ליברמן מונע מאינטרסים צרים ועסקים אישיים ולכן נוקט עמדות פרו רוסיות ואנטי אוקראיניות, וקורא לכם להתעלם מעמדתו ולבחון את הדברים בפרספקטיבה של זמן".

💥 ידיעות אחרונות מתנצלים: ‏בחירת התמונה בה נראה חרדי בשדה התעופה בכתבה על הקורונה אכן גרועה ומיותרת. היא הוסרה מהפלטפורמות הדיגיטליות שלנו.

💥 רחמנא לצלן משווה בין בילוי לתפילה: שר הדתות 'הדתי' ביקש לגבש מתווה לתפילות החגים באופן שיויוני בין בתי הכנסת ומתחמי הבילוי ולאפשר מספר אנשים זהה בשניהם. (ישראל היום).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.