רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 30 ביולי 2021

'חסל' השקפה, 'חסל' בני תורה!!!


כשרואים את הסרטון שהבאת עם 'מכבי' חברון ו'הפועל' פוניבז' במשחק כדורסל, כשמאידך חלק גדול מבני הישיבות לא יודעים כלל מה זה מכבי (קופת חולים?) ומה זה 'הפועל' (על הפיגומים?)... ומאידך רואים את הסרטון של הראש ישיבה שאומר לבחורים 'אין כזה דבר בין הזמנים' והבחורים מחייכים כאומרים, נו, נו, הוא מהדור הקודם, הוא לא חי כאן...
נשאלת השאלה מה באמת קורה כאן? הרי יש כאן פער עצום בין המחנכים לבין הבחורים!
התשובה היא, חסרה חוליה מקשרת בין ראש הישיבה לבחורים, ראש ישיבה לא יכול להסתפק בלהנחיל לתלמידים 'לומדת', צריך לבנות את הבחורים לפי סדר, אמונה, ידיעה מה זה יחוד ה', את מי אנו עובדים, לשם מי אנו חיים, ואחר כך להנחיל את תורת ה'.
אם לומדים תורה כי זה נחמד ומהנה, אז - להבדיל - גם כדורסל מהנה, אבל אם לומדים כי זה רצון ה', וזו הדרגה הגבוהה ביותר שיש בעולם, אז אין בין הזמנים, כי ה' אמר שצריך ללמוד, ודברת בם, צריך קצת להתאוורר, אבל להתנתק מהרוחניות?! ללכת לאוירה של גויים במשחקי כדורסל?!
כשבאותו עמוד גם ראינו את האסון של שלושת בחורי הישיבה ההרוגים מהרפתקה מטופשת של סיבוב בשמים, לא ידעתי להחליט מה יותר עצוב, המוות של התאונה או המוות של העגל והמחולות על ה'סל' שהצליחו בני הישיבה האדומים להחדיר לתוך הסל.
'חסל' השקפה, 'חסל' בני תורה!!!
'הפסולת לסל וחסל'!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.