רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 30 ביולי 2021

הערות והארות


 והנה השאלות 

מאיפה מגיע הדבר הזה שבחורים טסים עם מטוסים פרטיים ??
מאיפה הכסף ??
מאיפה הרעיון ???
איפה ההורים ??
איפה המחנכים ??
איך ממגרים את התופעות המוזרות האלה
שלצערינו זה הגיע דווקא לציבור החסידי 
=========================
שמענו על האסון שהיה באוקריינא שבחורים אמריקאיים הלומדים בארץ ישראל הלכו לעשות טיסה של אקסטרים וכיוצא בזה.
לדאבוני אני חייב לציין ולהתריע שבחורים מחו"ל הלומים בארץ עושים זאת גם בארץ, דהיינו שהולכים לשדה תעופה קטן ליד באר שבע המכונה "שדה תימן" ושם גם אפשר לשכור טיסת אקסטרים.
אני מקווה שהם ילמדו את הלקח מכאן ולהבא ולא יעשו זאת שוב
=========================
דרעי מתגאה שמנע את החוק לאי הפללה
קאנאביס
מה עם גאת העשב התימני
ומה עם שר התורה שברך
בורא מיני בשמים 
לדרעי פתרונים
=========================
חוק הדיינים!
אולי ליצמן יסכים לחוק " אי הפללת 
אדמורים'  תמורת חוק
הדיינים 
או איזה חוק אחר
=========================
בנט במעמד חיסון הנשיא הרצוג: יש מצוה חדשה מהיום, חסן את אביך ואת אמך .
=========================
‏יהודה שלזינגר: בזה עוד לא נתקלתי. סוגרים את המדרגות בקומת הממשלה. מישהו שואל למה אי אפשר לעבור. טופז לוק: הנוכל עובר. מאבטח: אל תדבר ככה. טופז: זכותי לומר מה שאני רוצה. מאבטח: אני אוציא אותך מהכנסת.
=========================
לכבוד הרב חיים שאולזון 
ביהי רצון בבוקר ומבעל דין קשה על יהודי אומרים בין שהוא בן ברית ועל גוי אומרים ובין שאינו בן ברית ועל רפורמי צריך לומר ובן אנד ג'ריס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.