רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 21 ביוני 2021

יציאה לחירות, גרסת החרדים


מאת: חרדי בעולמו

עודני נפעם מהאירוע המכונן הזה שאירע בימי חיינו. 50,000 יהודים חרדים החליטו החלטה אישית (= כזו שאינה מונעת מפירסומאים וגנבי דעת אחרים) להרים תרומה כלשהי למגבית של קהילה מוחרמת ונרדפת בישראל.

כאן קראתי שהיה חרם ממוסד על המגבית הזו. לא ידעתי זאת, רק שחיפשתי שוב ושוב איך מגיעים לזה ובסוף זכיתי שהם פנו אלי. למעשה מסתבר שהיה חרם ממוסד. כל העיתונים-מטעם ואפילו השבועונים מלחכי פינכתם של הצבועים (עושים מעשה זמרי ודרושים שכר כפנחס. ממש כפשוטו) החרימו יחד את המגבית הזאת.

למעשה מדובר בקהילה קטנה ביחס. יש עשרות קהילות בגודל כזה וגדלות ממנה שהמגביות שלהן לא מגיעות לעשירית מהתוצאה של 'קהילת פני מנחם'.

צריך להבין מה קרה כאן שהמוני בית ישראל 'הצביעו ברגליים' (יותר טוב מזה: הצביעו בכיסם!) בעד הקהילה הזו?

מקבל את הנחת הכותבים כאן שיש בזה הרבה משום זעקת העשוקים כולם. כולם מתקוממים נגד קהילת העושקים והרודפים, המוכרת יותר בשם 'קהילת הנדל"ן'. מן הסתם יש בזה משהו. אפילו אני הקטן, שמתרחק מאוד מעיסוק בדברים הללו, מתקומם לא אחת על עוולות וגניבות שנעשות ע"י הקהילה הקדושה הזאת.

אבל מקווה אני מאוד, שיש בזה הרבה מעמידה לצד הנרדפים. לצד העשוקים. לא רק צעקה נגד הקוזקים הללו (כמה יאה להם כובעם!), אלא גם, כפשוטו, בעד הנרדפים.

הדבר שאותי הכי מפעים הוא העובדה שהציבור שלנו, ללא מנהיג (אייכם, באמת???) הבין מעצמו מה נכון לעשות. לא היתה שום קריאה ממוסדת לתמוך במוסדות הללו. זו הבנה אישית של 45,000 איש (בהנחה שיש בזה גם 5,000 בני הקהילה ואנוסיה), שהבינם מדעם לעמוד לצד העשוקים. אשריכם ישראל. מי כעמך ישראל.

בהערת שוליים, אבקש להאיר שהמספר הזה דומה למדי למספר הגולשים כאן באתר מידי יום.

בשונה מאתרים אחרים שמפארים עצמם בנתונים לא בדוקים, כאן, בבלוג שלך, יש מונה נכנסים של חברה אובייקטיבית ומוכרת מאוד בעולם (יש יותר מוכר ומוסמך מיאהו??) והנה, כל מי שעוקב אחרי מספר הנכנסים לכאן ,רואה שהמספר עולה בסדר גודל של 50-60,000 ביום! . המונה נמצא למטה, בשולי העמוד ומתעדכן און ליין.

גם בזה יש גאווה גדולה לנו, החרדים. האתר שלך הוא המושמץ ביותר מבין כל האתרים. אתה לא רוצה לשמוע איזה לשה"ר ודברי פשע שמעו אוזני עליך אישית. לולי שכל ימי גדלתי בין חכמים ואני מכיר בשיחם וסיגם, הייתי מאמין לכל הרוע הזה.

והנה, עם ישראל הקדושים יודעים לברור להם מקחם ובוחרים לקרוא על מה שמתרחש בציבור שלנו, דווקא כאן.

נכון שלאחרונה יש פה פחות 'חומר צהוב' (איפוא הימים שכל גרעפס בבית האדמו"ר, היה מקבל כאן ביטוי???) אבל עדיין זה המקום היחיד בכל העולם שיהודים כשרים יכולים לומר את דברם בלי פחד ובלי מורא שיפגעו בהם או במשפחתם.

המציאות היא שהעם בחר - שאולזון. יכולים המשמיצים להשמיץ ככל שעולה על רוחם. אתה אפילו לא מתייחס אליהם, רק ממשיך ומפרסם כל אמת שהיא - זה למעלה מארבעים שנה.

לא יודע מה מידת השפעתך על כמה מתוך אותם 50,000 איש שהרימו תרומה לקהילה לא להם, אבל בעת חשבון נפש, קח בחשבון שחלק לך בחירות שקנה וקונה החרדי המצוי.

ומחלקך יהיה חלקי. אמן.

חרדי בעולמו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.