רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 30 ביוני 2021

מבזקים


 💥 מוסי רז ממרצ ל-103: הממשלה הזו כרגע היא 20 מעלות ימינה לעומת הקודמת וזה מסוכן. היא תתרסק אם היא תמשיך ככה".

‏💥 פשרת אביתר: יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון, לגלצ: "כל צד התגמש לטובת הצד השני. זה לא הסדר החלומות, אבל ההחלטה לקבל אותו נכונה, הצעד יחזק את ההתיישבות בשומרון ואת אחדות העם. בטוח שעם כל הקשיים והאתגרים - ניקח אוויר, ובסופו של דבר תקום שם ישיבה ובהמשך גם התיישבות".

💥 אורית סטרוק: אביתר - מקורותי אומרים לי שעד לרגע זה הממשלה מסרבת לחתום על ההסכם. ובינתיים ממשיכה לחורר ולצמצם אותו. מסביב לאביתר - מאות מבנים בלתי חוקיים בסטטוס דומה ומקביל. הם, כמובן, חסינים מפינוי.

💥 סמוטריץ': איך שזה נראה כרגע, הממשלה ממש מתעקשת להתחיל ברגל שמאל ולשכנע את המתיישבים ואת הציבור כולו שאי אפשר לסמוך על אף מילה ואף התחייבות שלה. אחרי שאתמול כבר חזרה בה מהסכם קודם, הממשלה ממשיכה לשחוק את ההסכם ומשתהה עם החתימה. מתיישבי אביתר הם אנשים אחראיים אבל לא טפשים ולא פראיירים.

💥 פשרת 'אביתר': יוסי דגן ראש מועצת שומרון - לקאהן ב'קול חי': "לא מעלה על דעתי שבנט סיכם איתנו ולא יקיים. יש הבדל ביני לבן גביר, אני לא בעד מאבקים נחושים על פני יישוב ארץ ישראל. מטרת חיי - להביא מיליון מתיישבים לשומרון".

💥 אלון לוי: אחד השמות הבולטים להתמנות למנכ״ל המשרד לירושלים ומורשת הוא עופר ברקוביץ׳. גדעון סער דוחף לכך, אלקין פחות מתלהב. מ׳תקווה חדשה׳ נמסר: ״אין חילוקי דעות בנושא, המנכ״ל ימונה בקרוב״.

💥 ‏בלאגן בפריימריס הדמוקרטים לראשות עיריית ניו יורק: ביממה האחרונה הראו תוצאות האמת כי הפער בין המוביל אריק אדמס ליריביו הצטמצם - ואז התברר: שבם בטעות ספרו גם כ-140,000 "הצבעות" שעוד נותרו שם מתקופת הפיילוט הממוחשב שנעשה. עכשיו סופרים הכל מחדש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.