רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 30 ביוני 2021

בית הדין פסק ור' ישראל מויזניץ ממלא פיו מים


תדהמה זעזוע וחלחלה מאי קיום פסק דין תורה, בבית ספר ויזניץ באשדוד:

מאת ברוך אשדודי.

זה זמן רב שהקרבות לא נפסקים לרגע בהנהלת בית ספר ויזניץ אשדוד, כאשר כמה מחברי/ות צוות ההנהלה ניסו בעקיפין לפגוע במנהלה המסור של המוסד, והצליחו להשתלט על קופת בית הספר ולנטרל את המנהל מכל וכל,
 עד שהסכסןך העקוב מדם הגיע אל הרבי מויזניץ, אשר פסק כי ב' הצדדים חייבים ללכת לדין תורה, ומה שיפסקו בב"ד זה מה שיהיה.

כמובן מאליו כחסידים ואנשי מעשה עשו כמצוות רבם, והלכו לב"ד מוסכם, אשר כבר קבע פעמיים לאחר ערעור המפסידים, כי הצדק עם מנהל בית הספר, וחייבים להביא לו לאלתר את כל כל הקופה.

אך כאן ציפתה לו למנהל הפתעה, הוא זוכר בזכרונו הלא בוגד, שהרבי שליט"א תדיר אשר אחד מהחסידים לא היה מקיים את פסק דין תורה, היה יוצא נגדו בחרב ובחנית, ואף היה מחרימו, ואפ' באם הדבר קרה מעבר לים, תדיר יצא בתקיפות נוראה כנגד זאת,
 ואילו כאן לאחר אין ספור ביקורים אצל הרבי,  כאשר הבהיר לרבי שליט"א את התמונה לאשורו, כי הצד השני ממאן לציית לדין, והנה אין פוצה פה ומצפצף, לפתע פתאום אין מחאות, אין שליחים, אדרבה ואדרבה מרן שליט"א מקרב את הצד השני כאילו לא קרה שום כלום!
כמובן שמנהל בית הספר מרגיש שהכל קורס לו בידיים, הוא הבין מהרבי שליט"א שמה שיפסוק ב"ד זה מה שיהיה, והנה  לא זו אף זו, הרבי שליט"א ממאן להתייחס לפסק דין, כאילו לא קרה כלום.

בצר לו פנה מנהל בית הספר אל חבריו בספסלי הכולל לשעבר, ותינה את צערו, והביע להם את רגשותיו הסוערים, כאשר הוא מרגיש שאין מנהיג בישראל, וכי הכל עורבא פרח רחמנא ליצלן.

הללו נדהמו מבזיון כבוד התורה ומהתנהגות מחפירה ומבישה מאין כמוהו, ועוד באיצטלא....

בסיום הפגישה הכאובה הבטיחו לו חביריו בכולל, שהם יפנו בעצמם אל הרה"צ אב"ד רבי חיים מאיר שליט"א, אשר הוא מסתמן כאיש אשר לא חת ולא ירא משום אדם, ודבוק במידת האמת באמת, ולא רק מהשפה ולחוץ, וכי הם בטוחים שהוא יעשה סוף לביזיון כבוד התורה, וינכש את העשבים השוטים מקרב המחנה. ימים יגידו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.