רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 30 ביוני 2021

ווארטים


 גמטריה מעניינת...

נפתלי בגימטריה זה רשע
בנט בגימטריה זה 61 כמניין ס"א סיטרא אחרא..
ראשי תיבות - נב כמניין כלב - פני הדור כפני הכלב.
אמצע תיבות תנ כמניין נשק - שיצא כנגד כל היקר ליהדות בחרב וחנית ( כְּהִתְחַבֶּרְךָ עִם אֲחַזְיָהוּ פָּרַץ יְהוָה אֶת מַעֲשֶׂיךָ ) הלך והתחבר עם שונאי התורה.
סופי תיבות - יט כשיגיע סופו (כמו סופי תיבות) נעשה יום טוב .
והכי חמוד לסוף : בנט באתב"ש יוצא שטן

שאלו את הרבנים האם מותר להשתמש בווצאפ בי"ז בתמוז?
התשובה הייתה חיובית! מכיוון שמותר להתעסק אם כל מה שקשור לחורבן, והווצאפ הביא לחורבן הדור!

אברך מתקשר לחבר שלו אומר לו פתח לי גמרא
אני מגיע מאוחר....
שיחשבו שהגעתי מוקדם....
החבר: מה אתה לא יודע?
הראש כולל בחו"ל טס אתמול
האברך: למה אם הראש כולל לא נמצא אלוקים לא רואה

בריסקער אחד הרגיש באמצע צום י"ז בתמוז שממש קשה לו.
"רבנית, אני עומד להתעלף... למות... אוי.... ממש פיקוח נפש, תני לי משהו לאכול"
הרבנית ניגשה למקרר והוציאה לו חצי פיתה מאתמול.
"אוי ויי, רעבצין, כך מזלזלת את במצוות פיקוח נפש?? שכחת שאני בריסקער ומחמיר בכל המצוות?? הכיני נא ארוחה משביעה ודשנה ואזכה לקיים מצוות פיקוח נפש בחומרה ובהידור!!"
נשמעה הרבנית, חתכה, קילפה, יצקה וטיגנה, אפתה ובישלה וערכה לבעלה המחמיר שולחן מלא כל טוב, בעיצומו של יום הצום.
התיישב והחל לבלוס, והיא... קצת התגרתה. אז ניסתה את מזלה:
"אני... אני חושבת שאני עומדת להתעלף.. למות... אוי וי... פיקוח נפש"
באדישות הוא נתן לה כוס מים פושרים.
"אבל... מצוות פיקוח נפש היא, וראוי להחמיר בה", ניסתה הרבנית
"עזבי, נשים לא צריכות להחמיר..."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.