רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 30 ביוני 2021

מבזקים


 💥 הביקורות בישיבות וכוללים ממשיכים: היום הגיעו לביקורת בישיבת רינה של תורה כרמיאל.

💥 גשר מהדרין במירון ייהרס שבוע הבא. היום החלו בביצוע הריסות קונסטרוקציות במתחם באיאן ותולדות אברהם יצחק. בעוד כחודש ייהרסו גם הטריבונות במתחם באיאן.

💥 ח״כ יעקב אשר לאדמקר ולפידות ב׳קול ברמה׳: "הרכב ועדת החקירה למירון הוא הרע במיעוטו, בעקבות הביקורת שלנו שינו את ההרכב והוסיפו את הרב קרליץ. אולי סוף סוף המדינה תביא פתרון אמיתי למירון ותבין שצריך להשקיע באתר מקודש לפחות כמו שמשקיעים באצטדיונים".

💥 ח״כ יעקב אשר לאדמקר ולפידות ב׳קול ברמה׳: "לא היתה החלטה להחרים את ועדת החוקה, אלא שכרגע כל עוד לא הוקמו כל הוועדות לא שלחנו נציג רשמי שיכהן בועדה. כמובן שכאשר נצטרך נתייעץ עם מי שצריך איך וכיצד להילחם בוועדה הזו".

💥 ח"כ יעקב אשר תוקף את השר אלעזר שטרן - "בפטור לבנות מצה"ל מעניין אותך השקר אבל בגיורים - מה פתאום?! אתם חבורת רמאים צווארון לבן, אם הייתם מוסכניקים החוק היה אוסר עליכם למכור גם רכב משומש".

💥 יעקב אשר במתקפה חריפה על החוק בעניין גיוס בנות: "על הרבנים המגיירים אתם כועסים למה הם בודקים וחוקרים, אבל כשמדובר בבנות שלא רוצות להתגייס מטעמי דת פתאום אתם נטורי קרתא, ועדות, חקירות וחיטוט בפרטיותן של הבנות?! צבועים נמאסתם!".

💥 ח״כ מאיר פרוש במליאת הכנסת על ההצבעה של רע״מ בעד גיוס בנות לצבא : ״לראשונה מפלגה ערבית הצביעה בעד גיוס לצבא. זה תקדים שמעולם לא היה בכנסת ישראל. שאפו לראש הממשלה והחליפי שלו״

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.