רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 30 ביוני 2021

מבזקים


 💥 ‏קריסת המבנה במיאמי: 4 גופות נוספות נמצאו בהריסות, מספר ההרוגים באסון עלה ל-16.

‏💥 שבוע לאסון במיאמי- ראש משלחת החילוץ הישראלית, אל"מ גולן ואך: "מצאנו הלילה עוד גופות ומנהרות חדשות. קראנו לאנשים, לצערינו לא נתקלנו במענה"

💥 ‏חבר צוות המשלחת הישראלית למיאמי מעדכן הבוקר בCNN על עוד קורבנות שהוצאו מההריסות של הבניין שקרס. באופן רשמי עדיין לא יצא עדכון על עליה במניין המתים שעומד כעת על 12 ו150 המוגדרים נעדרים.

💥 איוונקה טראמפ, וג'ראד קושנר בתו וחתנו של הנשיא לשעבר טראמפ מתגייסים לטובת האסון שבקרבת מקום מגוריהם ומוזילים מכספם לטובת רכישת מזון עבור צוותי החילוץ שעמלים בזירה סביב השעון.

💥 אל"מ אלעד אדרי לגלצ: "לא איבדנו תקווה להציל חיים, על אף שהסיכוי נמוך מאוד ואנחנו לא מסתירים את זה מהמשפחות. המטרה היא בעיקר תמיכה בבני משפחות הנפגעים, שמרוכזים באולם אחד ופעמיים ביום אנחנו מתדרכים אותם על התקדמות פעולות החילוץ".

💥 רבינא: חיים ביטון (ש"ס) ויואב קיש (הליכוד) נעדרו מההצבעה על הצעת חוק שירות ביטחון - גיוס בנות. החוק עבר ברוב של 55 מול 50 מתנגדים..

💥 ח"כ חיים ביטון מש"ס לקאהן ב"קול חי": "מנהלי מוסדות פונים אלינו ששרים בממשלה מבקשים לבוא לסיור בערים החרדיות. לא נאפשר לממשלה לקבל לגיטימציה מהציבור החרדי. מלחמת ההתשה שלנו נגד הקואליציה גרמה להם להתחנן אתמול להגיע להסדרים בכנסת"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.