רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 8 ביוני 2021

מבזקים


 💣ח"כ גפני זועק במסיבת עיתונאים |

בנט שר"י (שם רשעים ירקב) האיש הזה שלכאורה חובש כיפה. לא ניתן לפגוע במילימטר , לא יהיה שום דבר שהוא יוכל לעשות הרשע הזה. זה חילול ה', זה לא ברית אחים אלא אחים חורגים. תוקיעו את האנשים האלה. תעופו לנו מהעיניים!

💣ח"כ יעקב אשר מגיב לבנט: "לא מספיק שסחרת בכל הערכים שלך ושל בוחריך רק בשביל ליהיות ראש ממשלה, אתה מנסה לסחור גם בדמם של אחינו הרוגי מירון? לא זוכר אותך מעולם בכנסת מדבר או פועל למען מירון, עכשיו התעוררת?!".

💣עמית סגל ב׳ערוץ 12׳: לידיעת המפלגות החרדיות - אם חשבתם להצטרף לממשלה, זה לא יקרה. לפי ההסכם שלפיד כתב, צירוף מפלגות נוספות לממשלה יהיה רק באישור גם של ליברמן, גם של מירב מיכאלי וגם של ניצן הורוביץ 

💣דפנה ליאל: החרדים מתחילים לעבוד כאופוזיציה - ח"כ יעקב אשר מיהדות התורה הגיש הצעת חוק שתקבע כי חבר כנסת לא יוכל לכהן בתפקיד בממשלה שהרכבה עומד בניגוד להבטחת בחירות כתובה שפרסם לפני הבחירות.

💣עמית סגל ממשיך לחשוף ב׳ערוץ 12׳ את ההסכמים הקואליציוניים - בהסכם עם רע״מ, לראשונה מקום המדינה סגן שר במשרד רה״מ. בנוסף, חוץ מעשרות המיליארדים שתקבל רע״מ, מנסור עבאס מקבל עוד תקציב של חצי מיליארד ש״ח שילכו לפרוקיטיים לשיקולו האישי. בהסכם עם ׳מרצ׳ - קידום זכויות להט״ב כולל נישואים, סעיף שמעולם לא היה בהסכם קואליציוני במדינה וקידום תחבורה ציבורית בשבת .

💣עמית סגל ב׳ערוץ 12׳: בהסכם של ׳ישראל ביתנו׳: קידום ברית הזוגיות, ביטול חוק המרכולים ויישום מתווה הכותל. בהסכם של מפלגת ׳העבודה׳ - הקמת ׳אגף רפורמי׳ במשרד התפוצות. בהסכם עם ׳תקווה חדשה׳ גדעון סער ישמש כסגן ראש הממשלה, וההסכם במפלגת ׳כחול לבן׳ - להקים ועדת חקירה ממלכתית לאסון מירון 

💣׳הליכוד׳ בתגובה להסכמים שנחשפו: ״בנט, שרימה את בוחריו והעביר קולות מימין לשמאל רק כדי למנות את עצמו לראש ממשלה עם 6 מנדטים, רוצה עכשיו לבטל את בחירתם של מיליוני אזרחים ולהיפטר מהמנהיג החזק של הימין באמצעות חוקים דיקטטוריים שנהוגים רק באיראן, סוריה וצפון קוריאה. בנט עשה הכול כדי להסתיר את ההסכם עם רע״מ - הסכם מזעזע ובו מכירת חיסול של הנגב לתנועה האיסלמית״ .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.