רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 8 ביוני 2021

מבזקים


 💣‏דרעי בישיבה המשותפת של הסיעות החרדיות - "המדינה היהודית בסכנה, מדובר פה על עקירת הדת".

💣החלטות ישיבת סיעה משותפת ש"ס ויהדות התורה: ההתפרקות מן השבת, מעמד בני הישיבות, טהרת היחוס, גיור, כשרות, עולם התורה, החינוך הטהור, מהווה סכנה רוחנית וגשמית ליושבי ארץ הקודש. הסיעות תפעלנה במשותף בכל הדרכים העומדות לרשותן, בפרסום בארץ ובעולם, להתריע מפני הסכנה.

💣עוד מהחלטות יהדות התורה ושס: הסיעות תאבקנה במאבק משותף בכל דרך פרלמנטרית וחוץ פרלמנטרית, לבל יצליחו במזימתם לממש את יעדי ממשלת השמאל החילונית!. הסיעות קוראות לכל מי שיש בידיו השפעה על חברי הכנסת המתכוננים להיות שותפים לממשלת זדון זו, לבוא לעזרת השם בגיבורים.

💣ישראל כהן: איילת שקד בשיחות סגורות: ״החרדים לא צריכים לדאוג, בכל נושא דת ומדינה יש לנו זכות וטו ונשמור על הסטטוס קוו למעט הסכמה לגיור על ידי רבני ערים ופתיחת שוק הכשרות לתחרות״.

💣ירון אברהם: מתקפה כזאת של החרדים על בנט זכורה רק ב-2013 כנגד לפיד

💣בכיר חרדי לישראל כהן על דברי שקד: ״לא מאמינים למילה של איילת שקד, היא שיקרה עלינו ועל הציבור בכל שלב במו״מ. התברר לנו מתוך ׳ימינה׳ שאיילת עמדה בראש היוזמים להקמת ממשלת השמאל, אפילו יותר מבנט. לא נשכח ולא נסלח לשקד. בפעם הקודמת היא התחננה שנסלח, הפעם זה לא יקרה״.

💣דרעי: ביבי עשה הכל כולל הכל כדי שתקום ממשלת ימין. ההצעה האחרונה לגדעון סער היתה רצינית ואמיתית. אני עד ישיר לזה, ישבתי עם גדעון ועם נתניהו. ואני מגלה לכם סוד, גדעון הסכים לה. אבל איילת ובנט סירבו בתוקף ואמרו לו אנו לא נבוא איתך לימין גם במחיר הזזת ביבי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.