רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 13 באוקטובר 2020

מבזקים

 

׳ערוץ 20׳ חושף את תעשיית הכספים מאחורי המחאה בבלפור. בראיון עם אחד מפעילי המחאה הוא טוען - ״הבטיחו לי 10,000 ש״ח לחודש עבור פעילותי במקום, אבל לא קיבלתי כלום. ראיתי ערמות של כספים עוברים מיד ליד. שוכרים רכבים ומלונות, אבל אך ורק לפעילים המקורבים״

דרמה בעולם העיתונות: בקבוצת 'ידיעות אחרונות' הולכים למהלך התייעלות משמעותי שיכלול בין היתר פיטורי 150-200 עיתונאים. בתגובה לדיווח וועד העיתון מכנס הערב אסיפת זום בה יעודכנו העובדים בנוגע לצעדים שמתכוונת הנהלה לבצע, ועל האפשרויות להילחם בכך.:

מנדלבליט מאשר בהקלטה ב'חדשות 12' כי שי ניצן "מחזיק אותו בגרון", מדובר בהקלטה מתוך שיחה של מנדלבליט עם יו'ר לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נווה:

עמית סגל: הטענות על לחץ לא הגון של שי ניצן על מנדלבליט היו עד הערב תיאוריית קונספירציה פרועה של כמה תומכי נתניהו בטויטר. הערב מתברר למרבה התדהמה שגם היועץ המשפטי לממשלה עצמו מאמין בה:

ירון אברהם: אחרי הפרסום במהדורה: מנדלבליט, המשתתף כעת בישיבת קבינט הקורנה, כיבה את המצלמה בשיחת הזום.

בליכוד מגיבים על חשיפת ההקלטות של מנדלבליט: ח"כ מארק: "תיקי נתניהו הם תוצאה של סחיטה באיומים. ועדת חקירה עכשיו!". ח"כ אמסלם: "מנדלבליט, השארת אותנו ללא מילים".

צוות חוקרים מהאוניברסיטה העברית: ניכרת ירידה חדה של נדבקים וחולים קשה, אך יש לבחון אם לא מדובר בהערכת יתר בגלל מיעוט בדיקות יחסי. בצוות צופים ירידה משמעותית בעומס בבתי החולים בשבועיים הקרובים ומעריכים כי עד סיום הגל הנוכחי, מספר הנפטרים יעמוד על 2,500-3,000.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.