רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 30 באוקטובר 2020

מבזקים

 

יאיר שרקי חושף ב׳ערוץ 12׳: בכיר בדסק החרדים במגן ישראל טוען: ״אנחנו מזהים סימנים להיפוך מגמה במגזר החרדי. מתחילים להרגיש עלייה מחדש בתחלואה. זה כתוצאה גם מפתיחת מערכת החינוך וגם מחידוש החתונות״.

 'ידיעות' עם "התבטאויות נדירות" של נכד הגר"ח, יענקי קנייבסקי: "הסרטון (פתיחת הישיבות) היה טעות גמורה. הוא יצא בטעות. אני יודע שהשאלה לא נשמעת שם טוב אבל בסה"כ חזרתי על מה שדיברנו בשביל שאחד מראשי הכוללים ישמע בעצמו".

נתניהו בהצהרה: שמח שהרב קניבסקי עבר את המחלה וזה ברכה, הוא מנהיג גדול, יש לי הערכה רבה לציבור החרדי, יש ירידה מבורכת בתחלואה במגזר החרדי, אנחנו לא נשלח שוטרים להתנגש עם ילדים בכל תלמודי התורה, יש אכיפה וזה חשוב.

 ח”כ ליצמן לקול חי: “השר אוחנה משתדל מאד לטובת החרדים אבל יש הרבה גורמים שלא מבינים את הציבור הזה ואת המחיר שהוא משלם בקורונה. רוני נומה למשל הוא ישר והגון”

 ב'ידיעות': בכניסה לבית הרב קניבסקי יושבת 'קופת העיר' העמותה הגדולה במגזר שמגלגלת מליונים בשנה והכל בזכות ברכתיו של הרב קניבסקי, בבית הרב מרוצים: "הם עושים עבודת קודש", זו העמותה היחידה שרק צמחה בקורונה. :

הסקופים: ראש 'בית ההוראה לענייני רפואה', הגרש"א שטרן פסק: "אסור להשתתף בניסוי החיסון לקורונה כל זמן שלא הוברר ב-100% שזה יעיל נגד הנגיף, גם אם מדובר באחוזי סיכון נמוכים".

עוד בסקופים מתשובת הגאב"ד הגרש"א שטרן על השתתפות בניסוי חיסון לקורונה: "רק כאשר יוכח שהחיסון יעיל ואחוז הסיכון לא יעלה על 1.5%, ניתן להקל לאדם חולה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.