רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 13 באוקטובר 2020

מבזקים

 

אהרן דוידוביץ מארגון 'חסדי עמרם' במאה שערים, לקאהן ב"קול חי": "יש אדמו"ר מבוגר שאושפז במחלקת קורונה. עוזרו הצעיר התאשפז איתו וסיפר לנו שאנשים מרגישים שם מנודים. הצוות הרפואי מפחד מהחולים ובצדק. הרב יצא מהקורונה, בגלל היחס האישי שקיבל, ואנחנו החלטנו לפעול לטיפול באנשים בבית".

עוד מאהרן דוידוביץ ב"קול חי": "מאז פרסום הכתבה אמש ב'חדשות 12', הפסקנו לענות לטלפונים בגלל קריסה מוחלטת של המערכת. אנחנו קוראים לרופאים לבוא לעבוד איתנו בתשלום, כדי להציל חיים"

קלמן ליבסקינד תוקף ברשת ב את דב אייכלר על פרשית הרבי מבעלזא והתחקיר ופותח פה על הרבי איך הוא אומר לחסידים לא להיזהר אבל כשהוא עצמו חלה קיבל טיפול vip אבל אם חסיד יחלה לא יהיה לו כסף לקבל טיפול vip

ח"כ משה ארבל (סיעת שס) בדיון על אלימות המשטרה במגזר החרדי: "מתחנן למשטרה תאכפו את החוק גם על האוכלוסייה החרדית"

ח"כ משה ארבל בדיון על האלימות המשטרתית במחאות ועל אכיפת ההתקהלויות במגזר החרדי: "קיבלתי מידע מהימן על שמחת בית השואבה עם מאות משתתפים במקום סגור. פניתי ללוחם יס"מ, אך הוא טען 'אין אירוע כזה'. התברר שיש הסכמה שבשתיקה עם קהילות מסוימות":

השרה עומר ינקלביץ': "רוב רובו של הציבור החרדי שומר על ההנחיות, מציית לרבניו שהורו להקפיד. הוא סובל יותר מכולנו מאותו מיעוט של 'מכחישי קורונה'".

גורם חרדי בכיר מאד ל'חדשות הסקופים' לאחר ההצבעה של בנט יחד עם ליברמן ולפיד:  "בנט חוזר לטעות של 2013" ומחרים את החרדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.