רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 29 באוקטובר 2020

מבזקים

 

פילדלפיה ארה''ב : כמה עשרות אנטישמים החלו להתעמת עם כמה יהודים תוך כדי צעקות "יהודים צאו מכן , אתם לא שייכים לפה ". ו "בית הכנסת זה השטן ".

מחריד: שעות לפני ההכרזה על סגר- צרפת רושמת שיא נדבקים חדש וחסר תקדים למדינה אירופית- 70 אלף אובחנו ביממה האחרונה. דיווחים על פקקי ענק ביציאות מהבירה פריס דבר דומה קרה בסגר הקודם כאשר מיליונים פרשו לבתי הקיץ או בתי ההורים שמחוץ לערים הגדולות.

'המודיע' במתקפה נוספת נגד ראה"מ נתניהו: "היהדות החרדית חייבת להודיע לנתניהו כי ההתנהלות הזאת עשויה לחייב אותנו אפשרות של "חישוב מסלול מחדש" ואין אנו מונחים בכיסו או בכיס מפלגתו".

עוד ב'המודיע': "הנאמנות לשותפים נבחנת בשעה קשה ולצערנו הוא לא עומד במבחן הציפיות של הציבור החרדי".

איציק אוחנה בתיעוד בטוויטר: ראש עיריית אלעד ישראל פרוש "בעזרת ה' אני אתמודד לקדנציה שלישית, אין פה שאלה בכלל, אני שם להרבה מאוד זמן. אני אוהב את העיר אלעד. אני אשכנזי, כשבאתי לעיר ידעתי מה זה נקניקיות וכנפיים - היום אני בא לבקלאוות, לחינות וסולחות".

בני ברק: קיצוני 'הפלג' תקפו קבוצה של חיילים מפיקוד העורף ליד בית הכנסת איצקוביץ.

ליפקין ב'המבשר': האיומים שמשגרים כחול לבן למפלגות החרדיות - מגוחכים. הסיעה היחידה שאמורה לחשוש מבחירות היא כחול לבן שעחולה להיעלם. .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.