רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 29 באוקטובר 2020

מבזקים

 

האדמו"ר מהר"א מסאטמר בשיחה לחסידיו, יוצא נגד ההפגנות בבורו פארק ומזהיר אותם לבל ישתתפו בהן: "אסור לכם להפגין ולעשות מהומות ברחובות. זה לא משיג שום דבר טוב, רק ההפך! אנחנו נמצאים בגלות אמריקה".

ארה"ב: לאחר מאבק ממושך מושל נו יורק אנדרו קאומה צפוי להכריז על קריית יואל כאזור ירוק בעקבות מספר גבוה של בדיקות שיצאו שליליות

'ידיעות': בימים האחרונים חלפו תסמיני המחלה אצל הרב קניבסקי, ואתמול איבחן רופאו האישי, ד"ר אורי רוגובסקי, שבדק אותו, כי הוא התגבר על הקורונה והבריא. בעקבות אישור הרופא קבעה קופת החולים שהרב אינו מחויב עוד בבידוד .

ישראל כהן לאור הלר ב'חדשות 13':  החלמתו של הרב קניבסקי לא הובילה חלילה לשום זלזול בקורונה, גם נכדו של הרב בשיחה אמש עם ראש הממשלה הדגיש שלרב חשוב מאוד לימוד התורה, עם זאת ברור שהלימודים מתקיימים תוך כדי שמירת הנחיות הבריאות והרחקה כי המחלה מסוכנת .

שרקי: ‏בחורי ישיבה שנמצאים במלונית קורונה בירושלים מדווחים שבמהלך ״סיום מסכת״ שערכו בחצר המלון נשפכו עליהם מי ביוב ושופכין ע״י אלמוני. תלונה הוגשה במשטרה.

ח״כ ליצמן למימרן ב׳קול חי׳ - ״מקווה שהיועמ״ש מנדלבליט יסגור לי את התיק ללא אשמה. אני הייתי הראשון שהתרעתי שהולך להיות סגר בראש השנה ויום כיפור. למה לא עשו סגר בקיץ כשהיו 2000 חולים? יכלנו למנוע הרבה מתים! הייתי תומך בסגר אם זה היה בקיץ״.

פתיחת בתי הכנסת - 'יתד': מקורביו של הפרויקטור רוני גמזו מעריכים כי לקראת סיום תפקידו הוא מעוניין לסיים בצעד חיובי כלפי הציבור החרדי, שמרגיש טעון כלפי החלטותיו שחלקן הוגדרו אפלתיות וכמובילות הסתה כלפי החרדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.