רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 29 באוקטובר 2020

מבזקים

 

זקני הרבנים בציונות הדתית בהם הרב יעקב אריאל, הרב צפניה דרורי, הרב צבי טאו, הרב חיים שטיינר ועוד סדרת רבנים חשובה יצאו במתקפה חריפה כנגד בני לאו "הזדעזנו מחילול השם והננו מרגישים כי חובה למחות נגדו".

אדמקר: ‏זו לא הייתה סיבה לגאווה גדולה מידי אבל אפשר לומר שראש הממשלה נתניהו צדק. בזמן שאנחנו יוצאים מהסגר השני. כל מדינות אירופה נכנסות אליו, ובענק. קל להאשים ולהתלונן. אבל במרחב תמרון הצר. תניהו עשה נכון.

ממשל טראמפ צפוי להודיע בקרוב כי אזרחים אמריקנים שנולדו בירושלים יוכלו לציין בפספורט שלהם את בירת ישראל כמקום הלידה, כך מסרו היום גורמים בארצות הברית לאתר "פוליטיקו". במצב הנוכחי, אמריקנים שביקשו לעשות כך - זכו לסירוב בשל אי ההכרה הבינלאומית באחדות העיר (ישראל היום).

5 ימים לבחירות בארה"ב - פריצה למחשבי המפלגה הרפובליקנית בוויסקונסין: 2.3 מיליון דולר נגנבו ע"י האקרים ולפי הדיווחים, הכסף שנגנב היה מיועד לקמפיין הבחירות של טראמפ (חדשות 12).

מטוסי F-16 הוקפצו לעבר כלי טיס לא מזוהה שטס מעל אירוע שבו הופיע הנשיא טראמפ היום באריזונה, וגרמו לכלי הטיס האזרחי לעזוב את המרחב האווירי המוגבל.

הממשלה אישרה במשאל טלפוני את הארכת מצב החירום בשל נגיף הקורונה ב-60 ימים נוספים, החל מה-5 בנובמבר 2020 ועד ה-3 בינואר 2021. ההחלטה תיכנס לתוקפה עם אישורה בוועדת חוקה, חוק ומשפט של הכנסת שבראשות ח"כ יעקב אשר.

‏ראש הממשלה בקבינט: צריך לרתום את אמצעי ההסברה והשלטון המקומי. אבל עוד דבר - אנחנו צריכים למצוא מסיכה יותר נוחה. נהיה עם זה לפחות שנה. הבקשה מהציבור צריכה להיות קלה לביצע. צריך לשקיע כסף בתכנון מסכות שיותר קל לעטות אותן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.